Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Enda en fersking her!

Har lest mye her og funnet mye støtte i andres innlegg om at det er flere i samme situasjon som meg!

Litt om meg: midt i 20åra + litt, gift og har prøvd aktivt å få barn i nærmere 3år nå, og har PCOS. Og er dritt lei av negative graviditetstester og skulle helst vært gravid for LENGE siden, men slik er det da ei!

Noen spørsmål nå:

Jeg har endelig begynt med pergo, fikk voldsomme bivirkninger med hodepine og kvalme, men hva går man ikke igjennom for å bli gravid. Skulle hatt eggløsning en av de siste dagene, og har testet for dette, uten noe utslag. Betyr dette tror dere at jeg ikke har eggløsning til tross for dobbel dose pergo, eller kan PCOS gjøre at jeg får false negative svar på eggløsningstestene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt noe om at PCOS kan gi falske svar på EL-tester, men trodde det var falske positive, kanskje noen andre her som aner noe mer om det. Jeg anbefaler å sjekke slim/utflod og livmorhalstappen siden det er litt sent å tempe nå.

Det kan også skje at kurer med Pergo ikke hjelper, ta en telefon til gynekologen din så kan de sikkert gi svar på spørsmålene dine.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...