Mona Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg hadde i alle fall aldri renset kostene før jeg begynte med mineralsminke... Men fikk beskjed om å rense ID kostene hver gang etter bruk, så har nå gjort det. Gjør dere det? Og bruker dere rens eller vann?
Gjest StockDama Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Renser det vel en gang i uken (akk'o've=p) Bruker noe så spennende som shampoo.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg hadde i alle fall aldri renset kostene før jeg begynte med mineralsminke... Men fikk beskjed om å rense ID kostene hver gang etter bruk, så har nå gjort det. Gjør dere det? Og bruker dere rens eller vann? Kjemperart. For da jeg kjøpte min kost, av hudpleier i hudpleiesalong, rynket hun på nesa og rista på hodet da jeg spurte om jeg måtte vaske kosten ofte... Hun gav meg heller inntrykk av at jeg ikke trengte vaske den - i det hele tatt -. Men, jeg vet jo at sminkekoster skal vaskes innimellom, da.
Mona Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2007 Kjemperart. For da jeg kjøpte min kost, av hudpleier i hudpleiesalong, rynket hun på nesa og rista på hodet da jeg spurte om jeg måtte vaske kosten ofte... Hun gav meg heller inntrykk av at jeg ikke trengte vaske den - i det hele tatt -. Men, jeg vet jo at sminkekoster skal vaskes innimellom, da. Jeg også kjøpte av hudpleier. Kjøpte ID's quick change til rens.
Saeria Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg vasker dem cirka en gang i uka og bruker shampo.
Merneith Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 I teorien vasker jeg kosten 2 ganger i måneden. Reelt så vaskes den ca en gang i måneden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå