Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde i alle fall aldri renset kostene før jeg begynte med mineralsminke... Men fikk beskjed om å rense ID kostene hver gang etter bruk, så har nå gjort det. Gjør dere det? Og bruker dere rens eller vann?

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Renser det vel en gang i uken (akk'o've=p)

Bruker noe så spennende som shampoo.

Skrevet
Jeg hadde i alle fall aldri renset kostene før jeg begynte med mineralsminke... Men fikk beskjed om å rense ID kostene hver gang etter bruk, så har nå gjort det. Gjør dere det? Og bruker dere rens eller vann?

Kjemperart. For da jeg kjøpte min kost, av hudpleier i hudpleiesalong, rynket hun på nesa og rista på hodet da jeg spurte om jeg måtte vaske kosten ofte... Hun gav meg heller inntrykk av at jeg ikke trengte vaske den - i det hele tatt -. Men, jeg vet jo at sminkekoster skal vaskes innimellom, da.

Skrevet
Kjemperart. For da jeg kjøpte min kost, av hudpleier i hudpleiesalong, rynket hun på nesa og rista på hodet da jeg spurte om jeg måtte vaske kosten ofte... Hun gav meg heller inntrykk av at jeg ikke trengte vaske den - i det hele tatt -. Men, jeg vet jo at sminkekoster skal vaskes innimellom, da.

Jeg også kjøpte av hudpleier.

Kjøpte ID's quick change til rens.

Skrevet

Jeg vasker dem cirka en gang i uka og bruker shampo.

Skrevet

I teorien vasker jeg kosten 2 ganger i måneden. Reelt så vaskes den ca en gang i måneden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...