Gå til innhold

jentekos

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest linzi

hvis du var sammen med en gutt,og en gang du var skikkelig drita, "koste" du litt med ei jente? hadde det vert utroskap??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

linzi, bytt ut deg selv med kjæresten din.

Kjæresten din var drita, og "koste litt" med en jente på fest - eller en gutt, for den saks skyld.

Spør igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definisjonen på utroskap er etter min mening å ha seksuelle forhold til andre, UTEN at den faste partneren vet det.

Kjønnet spiller ingen rolle, det er uansett utroskap. Men hvis partneren VET, og godkjenner, definerer jeg det ikke som utroskap. Derfor er heller ikke f eks trekanter, hvor den faste partneren deltar, å betrakte som utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du var sammen med en gutt' date='og en gang du var skikkelig drita, "koste" du litt med ei jente? hadde det vert utroskap??[/quote']

JA!!!

Herregud, er det virkelig nødvendig å spørre?!?! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du deg med noen andre er det utroskap - enten du er drita eller det er det samme kjønn.

Bli voksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misliker forresten uttrykket "jentekos" sterkt.

Hvorfor ikke bare kalle det sex - "jentekos" er sikkert ment som å formildne greiene, men jeg synes bare det blir patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definisjonen på utroskap er etter min mening å ha seksuelle forhold til andre, UTEN at den faste partneren vet det.

AMEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misliker forresten uttrykket "jentekos" sterkt.

Hvorfor ikke bare kalle det sex - "jentekos" er sikkert ment som å formildne greiene, men jeg synes bare det blir patetisk.

Er så fullstendig enig med deg, Mel! Idiotisk uttrykk, spør du meg.

Ellers sier jeg bare "JA, enig!" til hele Sandmans innlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linzi

la oss si det på en annen måte. jeg ( jente) var på en fest, så kyssa og fingra jeg litt på en annen jente. dagen etter huska vi nesten ingenting.. jeg ringte til typen og sa det med en gang.. jeg kaller det ikke utroskap .. men men ... det var ivertfall ikke sex........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du var sammen med en gutt' date='og en gang du var skikkelig drita, "koste" du litt med ei jente? hadde det vert utroskap??[/quote']

Og er du 13?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

la oss si det på en annen måte. jeg ( jente) var på en fest' date=' så kyssa og fingra jeg litt på en annen jente. dagen etter huska vi nesten ingenting.. jeg ringte til typen og sa det med en gang.. jeg kaller det ikke utroskap .. men men ... det var ivertfall ikke sex........[/quote']

Fingra...?? I ordets rette betydning blant folk? ....hvis det ikke er sex, så er det flere enn Bill Clinton som har litt sære definisjoner på hva som er sex...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo uansett bedre enn den vanlige varianten med at:

Jeg måtte pisse, men så sklei jeg og ramla oppå sekretæren min som tilfeldigvis hadde kommet inn med noen viktige papirer. Hvordan pi*ken min havnet inni fi*ta hennes har jeg ingen anelse om, men det var kjempekoselig at du besøkte meg så overraskende på jobb, kjære....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Definitivt utroskap!

Spiller da ingen trille om det er med en jente !!!!

Det har da vitterlig ikke noe med kjønn å gjøre :roll::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utroskap ja, uansett kjønn! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...