Gjest linzi Skrevet 8. april 2003 #1 Del Skrevet 8. april 2003 hvis du var sammen med en gutt,og en gang du var skikkelig drita, "koste" du litt med ei jente? hadde det vert utroskap?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 8. april 2003 #2 Del Skrevet 8. april 2003 linzi, bytt ut deg selv med kjæresten din. Kjæresten din var drita, og "koste litt" med en jente på fest - eller en gutt, for den saks skyld. Spør igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 8. april 2003 #3 Del Skrevet 8. april 2003 Definisjonen på utroskap er etter min mening å ha seksuelle forhold til andre, UTEN at den faste partneren vet det. Kjønnet spiller ingen rolle, det er uansett utroskap. Men hvis partneren VET, og godkjenner, definerer jeg det ikke som utroskap. Derfor er heller ikke f eks trekanter, hvor den faste partneren deltar, å betrakte som utroskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 8. april 2003 #4 Del Skrevet 8. april 2003 hvis du var sammen med en gutt' date='og en gang du var skikkelig drita, "koste" du litt med ei jente? hadde det vert utroskap??[/quote'] JA!!! Herregud, er det virkelig nødvendig å spørre?!?! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2003 #5 Del Skrevet 8. april 2003 Utroskap er vel enkelt og greit å "holde på med" andre bak partnerens rygg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. april 2003 #6 Del Skrevet 8. april 2003 Utroskap er vel utroskap uansett kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 8. april 2003 #7 Del Skrevet 8. april 2003 Har du deg med noen andre er det utroskap - enten du er drita eller det er det samme kjønn. Bli voksen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 8. april 2003 #8 Del Skrevet 8. april 2003 Misliker forresten uttrykket "jentekos" sterkt. Hvorfor ikke bare kalle det sex - "jentekos" er sikkert ment som å formildne greiene, men jeg synes bare det blir patetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje22 Skrevet 8. april 2003 #9 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg ville sett på det som utroskap... Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 8. april 2003 #10 Del Skrevet 8. april 2003 Definisjonen på utroskap er etter min mening å ha seksuelle forhold til andre, UTEN at den faste partneren vet det. AMEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiriltunge Skrevet 8. april 2003 #11 Del Skrevet 8. april 2003 Misliker forresten uttrykket "jentekos" sterkt. Hvorfor ikke bare kalle det sex - "jentekos" er sikkert ment som å formildne greiene, men jeg synes bare det blir patetisk. Er så fullstendig enig med deg, Mel! Idiotisk uttrykk, spør du meg. Ellers sier jeg bare "JA, enig!" til hele Sandmans innlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest linzi Skrevet 9. april 2003 #12 Del Skrevet 9. april 2003 la oss si det på en annen måte. jeg ( jente) var på en fest, så kyssa og fingra jeg litt på en annen jente. dagen etter huska vi nesten ingenting.. jeg ringte til typen og sa det med en gang.. jeg kaller det ikke utroskap .. men men ... det var ivertfall ikke sex........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 9. april 2003 #13 Del Skrevet 9. april 2003 hvis du var sammen med en gutt' date='og en gang du var skikkelig drita, "koste" du litt med ei jente? hadde det vert utroskap??[/quote'] Og er du 13? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 9. april 2003 #14 Del Skrevet 9. april 2003 la oss si det på en annen måte. jeg ( jente) var på en fest' date=' så kyssa og fingra jeg litt på en annen jente. dagen etter huska vi nesten ingenting.. jeg ringte til typen og sa det med en gang.. jeg kaller det ikke utroskap .. men men ... det var ivertfall ikke sex........[/quote'] Fingra...?? I ordets rette betydning blant folk? ....hvis det ikke er sex, så er det flere enn Bill Clinton som har litt sære definisjoner på hva som er sex... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 9. april 2003 #15 Del Skrevet 9. april 2003 Det er jo uansett bedre enn den vanlige varianten med at: Jeg måtte pisse, men så sklei jeg og ramla oppå sekretæren min som tilfeldigvis hadde kommet inn med noen viktige papirer. Hvordan pi*ken min havnet inni fi*ta hennes har jeg ingen anelse om, men det var kjempekoselig at du besøkte meg så overraskende på jobb, kjære.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*_Lille meg_* Skrevet 9. april 2003 #16 Del Skrevet 9. april 2003 Fingring er sex. Og ja, jeg ville kalt det utroskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 9. april 2003 #17 Del Skrevet 9. april 2003 Definitivt utroskap! Spiller da ingen trille om det er med en jente !!!! Det har da vitterlig ikke noe med kjønn å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 9. april 2003 #18 Del Skrevet 9. april 2003 hvis du var sammen med en gutt' date='og en gang du var skikkelig drita, "koste" du litt med ei jente? hadde det vert utroskap??[/quote'] Det er utroskap ja, uansett kjønn! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest linzi Skrevet 10. april 2003 #19 Del Skrevet 10. april 2003 Nei jeg er ikke 13 år.. mye eldre enn det.. takk for alle svar. hjelpte masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graasek Skrevet 10. april 2003 #20 Del Skrevet 10. april 2003 Nei jeg er ikke 13 år.. mye eldre enn det.. takk for alle svar. hjelpte masse Hjalp masse, heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå