Aurela Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Hei! Hvor får man kjøpt termokopper, som er litt penere enn de vanlige grå (som du f.eks. får på Statoil). Vil ha en som er pen, ikke vanlig å grå.. Noen tips??
Gjest Britt Banditt Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Hei! Hvor får man kjøpt termokopper, som er litt penere enn de vanlige grå (som du f.eks. får på Statoil). Vil ha en som er pen, ikke vanlig å grå.. Noen tips?? Tror kanskje Europris har.
Aurela Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2007 Starbucks sine er nydelige. Ja, vet, det er de jeg er litt inspirert av.. Men ikke så lett å få tak i da..
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg leter i tillegg etter en tett kopp som jeg kan ha i veska eller ryggsekken på vei til jobb uten å være redd for at den lekker. Fins det slike?
Gjest Leiababe Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Vet ikke hvor i landet du bor, men Dags Marked har noen fine
Aurela Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg bare tar og dytter denne opp litt jeg
Gjest Revenka Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Jeg kjøpte en på starbucks for et par uker siden. Hvilken av de tenker du på? De hadde iallefall et par typer da jeg var der. En i stål og en i plast. Jeg kjøpte den i plast da jeg syns den var finest. Veldig fornøyd med den!
Gjest Britt Banditt Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Så faktisk at de hadde noen på Dags Marked som ikke var så kjedelige
Aurela Skrevet 4. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. november 2007 Så faktisk at de hadde noen på Dags Marked som ikke var så kjedelige Hvor ligger dagens marked?? Hva slags butikk er det??
Gjest Britt Banditt Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 Hvor ligger dagens marked?? Hva slags butikk er det?? Det er hvertfall mange av de rundt om i Vestfold. Det er litt sånn butikk som Europris, Ola Nordmann osv, men med litt høyere pris (og kvalitet?).
Aurela Skrevet 4. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 4. november 2007 Det er hvertfall mange av de rundt om i Vestfold. Det er litt sånn butikk som Europris, Ola Nordmann osv, men med litt høyere pris (og kvalitet?). http://www.dagsmarked.no/ Tusen takk
Tusenfryd Skrevet 7. november 2007 #14 Skrevet 7. november 2007 Noen som vet om de lager termokopper med bilder noen sted - sånn a la kopper de lager på Japan Photo - bare termo. Skal bare ha et par - så reklame- og prfilerinsgfirmaer hvor man må bestille mange er ikke aktuelt.
Aurela Skrevet 7. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 7. november 2007 Noen som vet om de lager termokopper med bilder noen sted - sånn a la kopper de lager på Japan Photo - bare termo. Skal bare ha et par - så reklame- og prfilerinsgfirmaer hvor man må bestille mange er ikke aktuelt. F.eks. : http://eurofoto.no/quickshop.php?artnr=613 eller http://fotoknudsen.no/photogifts/style_det...=11#TopOfDesign eller http://www.yourdsign.no/?gclid=CO-Ws5fgyo8CFQIrlAod9QJExg
Grooo Skrevet 7. november 2007 #17 Skrevet 7. november 2007 Statoli hadde jo røde og svarte også i år, så langt lageret varte. (Hm.. Har jeg forresten en 2007-kopp ett sted tro? Eller er den fra 2006???)
Gjest Gjest_sara_* Skrevet 12. november 2007 #18 Skrevet 12. november 2007 de har noen fine tette kopper på byporten, i reisebutikken☺ husker ikke hva den heter, men koppene kommer i mange farger.
Gjest Gjest_sara_* Skrevet 12. november 2007 #19 Skrevet 12. november 2007 de har noen fine tette kopper på byporten, i reisebutikken☺ husker ikke hva den heter, men koppene kommer i mange farger. Meg igjen... Butikken heter handysize, og de har også nettbutikk (for dere som ikke bor i oslo) www.handysize.no
Gjest Britt Banditt Skrevet 12. november 2007 #20 Skrevet 12. november 2007 Meg igjen... Butikken heter handysize, og de har også nettbutikk (for dere som ikke bor i oslo) www.handysize.no De har handysize andre steder også, hvertfall i Tønsberg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå