Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har akkurat kjøpt denne deodoranten. Og på den står det at man oppnår best effekt om den brukes om kvelden, så da lurer jeg på om dere bruker vanlig deo i tillegg på dagtid?
Aurela Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har akkurat kjøpt denne deodoranten. Og på den står det at man oppnår best effekt om den brukes om kvelden, så da lurer jeg på om dere bruker vanlig deo i tillegg på dagtid? Syntes ikke den hjalp noe jeg.. Men bruker Yerka da, det funker som fett.. (Sorry at jeg ikke svarte på spørsmålet ditt..)
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Du skal ikke bruke vanlig deo i tillegg, det tar effekten av den. Hvis den er effektiv nok da... Svetter du bare vanlig/ litt så blir det bra.
Rexina Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Hæ? skal man ikke bruke vanlig deo på dagtid? Skal man bruke denne døgnet rundt eller BARE på kvelden? jeg rbuker denne på kvelden og deo på dagtid. Før jeg begynte med stopp 24 tok jeg på deo morgen og kveld..
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Hæ? skal man ikke bruke vanlig deo på dagtid? Skal man bruke denne døgnet rundt eller BARE på kvelden? jeg rbuker denne på kvelden og deo på dagtid. Før jeg begynte med stopp 24 tok jeg på deo morgen og kveld.. Det kan tenkes at jeg blander med yerka?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå