Gjest antigartner Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har en Jamie Oliver Flavour Shaker (en gave), men har ikke helt funnet ut av hva som er så strålende med den. En gang har jeg prøvd å lage olje-eddik-krydderdressing til en salat i den. Suksessen var begrenset, for å si det mildt. For det første ble det lekkasje ved gjengene, for det andre ble det mange deler å vaske opp for en liten skvett dressing, og for det tredje synes jeg mye av dressingen "satt fast" inni shakeren. Krydderblandinger ellers blander jeg lettere i en morter... Er det noen som synes flavour shakeren er uunnværlig, og som kan gi meg noen inspirerende tips om hva jeg kan bruke den til? Alternativet er å levere den til første mulige loppemarked.
Rainbow Brite Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Ja, enig med dere. Bruker den som pepperkvern her i påvente av en skikkelig en. Funker greit til det da! Men det drysser selvfølgelig pepper rundt omkring når man tar av lokket...
Gjest antigartner Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Godt å høre. Føler meg ikke så teit lenger nå
Bjørn-Tore Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Har sett reklame for dette produktet og må si jeg skjønner ingenting. Dette er nok bare ett produkt hvor produsenten har betalt det sannsynligvis mest kjente kokkenavnet en god sum for å fronte. Vi anbefaler: - Rist krydder og robuste urter i en panne for kraftigere smak - Morter - her kan du gjerne bruke Jamie Olivers Stein morter - Friste urter - Oppbevar urtene tørt og kjøligt (ikke over ovnen og ikke i vinduskarmen)
Cilla Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg lagde marinade som var en av tingene de anbefalte den til, det ble lekkasje og det ble olje utover hele utsiden og fingrene mine. Jeg leverte den inn igjen på Clas Ohlson, da jeg synes produktet var ubrukelig (kjøpte den for å lage marinade). Har funnet ut det er like lett å lage den i en pose De skrøt av at den var super til knuse hvitløk med.
Rainbow Brite Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 De skrøt av at den var super til knuse hvitløk med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå