Meaty Skrevet 21. oktober 2007 #1 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har kjøpt nye gardiner og stæsj til badet, men trenger å kjøpe ny matte. De jeg har hatt tidligere har vært veldig fine med en gang, men de ble så fort fulle av hår og lodotter (spesielt siden jeg har vaskemaskinen på badet). Baderomsmatter er liksom så raggete, og jeg synes ikke det er noe fordel spesielt siden jeg har langt hår og står på badet når jeg grer det. Jeg lurer på om noen har noen tips om baderomsmatter som er mye kortere i "busta", hvis dere skjønner hva jeg mener? Noe som ikke trekker til seg hår og støv og som er greie å støvsuge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 21. oktober 2007 #2 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hva med å vaske den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hva med å vaske den Det er jo det jeg gjør nå da, men det er ikke noe stas å vaske den 2 ganger i uka, den henger jo mer til tørk enn den ligger på gulvet...dessuten forsvinner ikke alle hårene, de har snurret seg stramt rundt "ragget" på matta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola83 Skrevet 21. oktober 2007 #4 Del Skrevet 21. oktober 2007 Er da bare og riste den hver dag i dusjen?? Og vaske den i maskinen i ny og ne, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini_me Skrevet 21. oktober 2007 #5 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvorfor trenger du egentlig badematte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #6 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvorfor trenger du egentlig badematte? Hvorfor kan du ikke bare svare på spørsmålet i stedet for å spre utriveligheter på denne måten? Uansett, Ikea har noen som kanskje kan være verdt å sjekke ut: http://www.ikea.com/no/no/catalog/categori...ge/10374/10722/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola83 Skrevet 22. oktober 2007 #7 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg brukte badematte på gulvet foran dusjen før..og jeg lover deg, er ikke noe pes med badematte..bare rist den i dusjen, så spyler du bare ned hår og smuss etterpå Fungerte alltid for meg..men måtte jo selvfølgelig vaske den i maskinen av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 22. oktober 2007 #8 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg brukte badematte på gulvet foran dusjen før..og jeg lover deg, er ikke noe pes med badematte..bare rist den i dusjen, så spyler du bare ned hår og smuss etterpå Fungerte alltid for meg..men måtte jo selvfølgelig vaske den i maskinen av og til. Kanskje ikke så lurt å riste i dusjen om det er mye hår, da blir det lettere tette rør og sånn, siden lange hår fungerer som "fiskenett" og korte som fyllmasse... Jeg rister badematta ut av vinduet med jevne mellomrom, og den har holdt seg fin i årevis. Har 4-5 stykker så jeg bytter vel til rein en gang i uka, også rister vi den 2-3 ganger mellom hver gang vi bytter. Vi er bare to voksne mennesker da, så med en hel familie må man sikkert riste matta hver dag for å holde den pen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #9 Del Skrevet 22. oktober 2007 Har samme problemet som TS, matten blir raskt stygg, hårete og rotten. Jeg vil ha baderomsmatte i tre, noe a la badstu. Noen som vet hvor man kan få kjøpt noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 22. oktober 2007 ...jeg vil i hvert fall rette en takk til den gjesten som svarte på det jeg faktisk spurte om! Jeg hadde ikke tenkt på at Ikea solgte sånne ting en gang jeg. Skal sjekkes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HB Skrevet 23. oktober 2007 #11 Del Skrevet 23. oktober 2007 Kanskje et sisal-teppe kunne vært noe? Det kan vel kjøpes i den størrelsen du måtte ønske og kantes med bånd i en farge som matcher gardiner og håndkler. Men jeg vet ikke som sisal er noe godt å stå på barbeint. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #12 Del Skrevet 23. oktober 2007 Åhlens har badematter i tre med gummiert bakside Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 24. oktober 2007 #13 Del Skrevet 24. oktober 2007 Vi har 2 matter fra IKEA i forskjellig farge. Er den ene på vask så ligger den andre på gulvet. Vasker de på 90 grader 1 gang i uka. Den gummierte baksiden kan falle av etter 3 års tid... Toftbo http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90042454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå