Gjest TS Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Noen som har tips til en god brunkrem? Har prøvd to før, loreal sin og en annen jeg ikke helt husker merket på, men har ikke vært noe førnøyd med de. Loreal ble jeg nå vel heller rød i ansiktet av, og fikk stygg hud, og den andre flasset veldig, og ble skjoldete uansett hvor nøye jeg tok den på. Så kriteriene mine blir: Få en fin farge og ikke stygg hud etter bruk, ikke skjoldete, og ikke en alt for dyr pris.
Gjest StockDama Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 solarium? har ikke sett en eneste brunkrem som blir fint, det blir seende så...uekte ut om du skjønner?
Miel Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Til kroppen er jeg mest fornøyd med Fake It fra Body Shop. Den koster litt under 200 kroner, og hvis du kjøper deg den påføringsvotten de har også, kan du seriøst ikke klare å bli skjoldete. (Derimot må du bruke litt større mengder krem, ettersom noe også trenger inn i votten.) Den gir ikke så mye farge ved hver påføring, men det er nettopp det jeg liker ved den. Det er lett å bygge opp fargen til akkurat den nyansen du vil ha. Til ansiktet vet jeg det er mange som anbefaler Shiseido og Clarins, men jeg har ikke fått somlet meg til å prøve noen av disse ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå