Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med å handle der? Ser at de tar seg av det med toll ol. Har mango i nærheten med er jo såå mye enklere å handle på nett når man vet størrelsene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette lurar eg også på!

Endret av Discokula
Skrevet

Jeg har bestilt derifra en gang, og syntes det var veldig greit. Det stemmer at de ordner tollen, og portoen er gratis hvis man bestiller over en viss sum.

Fikk pakken levert på døra omentrent en uke etter at jeg hadde bestilt.

Skrevet

Takk.

Supert at de fikser alt. Vet du om prisen er veldig ulik den i butikkene? (I og med at toll ol skal være inkl i prisen på nettsidene) Synes prisene var "som vanlig" i nettbutikken men bare nysgjerrig på om det da egentlig lønner seg å kjøpe på nett mhp at det kan være enklere noen ganger isteden for å stresse rundt i butikkene.

Skrevet

At de ordner tollen, vi det si at man slipper å betale toll??

Har ingen Mango-butikk i nærheten...

Skrevet

Fikk telefon fra fraktbyrået om at det var pakke til meg fra spania og fikk den på døren litt senere i dag........ og ingen toll nei :jepp:

Skrevet

Hvordan er størrelsene? Mener å huske at jeg har gått opp en størrelse i det jeg har kjøpt i butikk i forhold til hva jeg bruker ellers

Skrevet

Sånn ca hm størrelser men litt tightere passform på f.eks topper så ville sett veldig an hvordan klærne sitter på bildene i nettbutikken. Sitter de veldig kroppsnært på modellen går jeg opp en størrelse. Buksene deres er altfor lange til meg (ca 164 høy) så det styrer jeg unna. Kjøpte noen klær i medium bl.a kjole og de var tilsvarende f.eks hm.

Men om det blir helt bom tror jeg det stod på nettsiden at klærne også kan byttes i butikk for de som bor nær en.

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg handlet klær for 3000 kr på mangoshop, men ble skikkelig misfornøyd med både fargene. Var mye blassere enn slik klærne ble avbildet på nettsiden. Så jeg kommer til å returnere rubbel og bit. Er det noen som vet hvordan man returnerer varer til utlandet? Er det bare å fylle ut returskjema og sende via Posten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...