Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Hei! I forbindelse med mitt halloweenkostyme, trenger jeg fargede kontaktlinser (sånne "crazy linser"). Lurer på om noen vet hvor lang tid det tar å bestille slike? Har noen tips til gode butikker evt. nettbutikker? På forhånd takk!
Gjest StockDama Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 http://www.fargedelinser.no/default.aspx Spørsmål: SP: 1. Hvor fort kan jeg få linsene etter å ha lagt inn en bestilling? Svar: SV: Så fort vi har behandlet kundens kredittkort. Vanligvis innen 2-4 arbeidsdager.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Tusen takk for linken. Bare så synd de ikke har crazy linser med styrke. What to do, what to do...
Gjest StockDama Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 dra på optikkerbutikker istedet? de har som regel det der, koster litt mer dåg
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Jepp, det får vel nesten bli til det. Håper bare at de ikke har alt for lang bestillingstid. *krysser fingrene*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå