Zeena Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Hei.. Ny her. Har et barn fra før som nærmer seg to og et halvt. Så på tide og tenke på å skaffe seg et barn til. Med første så ble jeg gravid i andre prøveperiode. Fikk kun en mens så satt den. Denne gang slutta jeg med pillen i juli. Tror vi vil bruke lenger tid denne gang. Men er forberedt på det. Håper dere er en koselig gjeng og at vi vil få det fint her inne. Lykke til til dere andre prøvere. Er ikke noe aktiv prøver egenlig. Tar ikke eggløsningtester eller har sex ofte. Vi lever som vi alltid har gjort.
**Emma** Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Hei hei!! Velkommen som prøver du også. Blir moro å følge med deg. Masse lykke til
smilefjes Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Hei og velkommen fra meg også. Vi er visst veldig i samme båt. Min jente er godt over 2 år og med henne ble jeg gravid i PP2. Har måttet smøre meg med litt mer tålmodighet denne gangen, ja (er i PP7 nå). Godt at du ikke har for store forventninger om at dette skal skje like raskt som sist. Det hadde nok jeg ligg. Kanskje mest ubevisst. Var mer forberedt første gangen at det kunne ta tid. Men håper for din skyld at det går fort og greit for deg denne gangen også! Klem fra en annen "ikke super prøver"...dvs har ikke tatt eggløsningstester, bare hatt sex ( men det har vi jo alltid... )
latte Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Hei-hei, Gode ønsker til deg fra meg. Fint med forum hvor man kan finne andre i samme situasjon, dele tanker med andre i samme sitasjon. Ikke et vondt ord om gode venninner, men om de er gravid eller nettop har fått, så er det altså best å ha noen som står oppi det med begge føtter..akkurat slik det er her inne.. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå