Gjest dater Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Har vært på fire dater med en fyr, ingenting fysisk har skjedd. vi har hatt en god tone og jeg har fått godt inntrykk av ham, men den siste uken har han regelrett bombardert meg med oversøte sms'er. vi snakker om 4-5-6 stk som er like i innhold men med ulike formuleringer. alle går ut på hvor fasinert han er, at jeg må løpe i seng og drømme om ham som han gjør om meg, om at han savner meg og om jeg har den effekten på alle jeg treffer, diverse komplimenter, og alle avsluttes med suss og kyss ol. de første jeg fikk ble jeg jo litt sjarmert av, men nå merker jeg at de virker mot sin hensikt - jeg blir rett og slett litt avtent; det blir alt for mye. jeg merker jeg mister interessen litt, og prøver å hinte litt med "rolig nå, en ting av gangen, osv". for all del - i et forhold er det ingenting som gleder mer en søte sms'er men vi har datet fire ganger! er det jeg som overreagerer eller er det litt overkill her?
Nana Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Veldig overkill i utgpkt men det spørs litt hva du svarer han. Gir du inntrykk av at du liker d, svarer du ikke eller hvordan forholder du deg? Opplevde litt det samme fra en jeg datet en gang.. sa fra at jeg ik var interessert i noe seriøst men det hagler inn med sms'er fremdeles... enda jeg ikke svarer engang. Tror nok dessverre det finnes noen med litt bøyde sosiale antenner der ute.. eller som er såpass egoistiske at de kun ser sine behov; ala - "jeg liker henne".. og så stopper de ikke opp for å se om hun liker de tilbake for å si det sånn... rare mennesker..
Gjest StockDama Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 veldig overkill, be han roe seg bittelitt?
Gjest antigartner Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Utfra det du beskriver ville jeg blitt litt skeptisk til hele fyren. Det han gjør er, som de andre også sier, veldig overkill. (Samtidig har jeg jo neppe møtt denne mannen, så jeg vet jo ikke mer om ham enn det du skriver her.) Er han like "intens" på andre områder også? I så tilfelle ville jeg bedt ham roe seg ned en hel del.
Gjest Pax Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Noen liker jo slikt, men jeg synes slike medinger er teite. Men om det er en du nettopp har møtt, er det kanskje vanskelig å si fra. Jeg ville bare svart tilbake i en normal tone.
Gjest dater Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg svarer helt nøytralt ja. det er først de siste dagene dette har begynt, eller vel en ukes tid. jeg har jo fått et godt inntrykk når vi har møtes, og han er ikke så intens per telefon/real life.. men for meg blir det litt i meste laget og litt kvalmende med disse smsene. han er temmelig uerfaren ang dating/damer, han er i midten av 30 årene. kanskje han tror det er sånn det skal være??
Nana Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 Følg magefølelsen din :-) Selv om han tror det er sånn det skal være så hjelper ikke det hvis du syns det blir for mye. Si i fra og hvis han da fortsetter.. da er det han det er noe i veien med, ikke magefølelsen ihvertfall :-)
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #9 Skrevet 22. oktober 2007 Urk, jeg hater å bli bombardert av sms'er. Jeg lar bare være å svare når folk holder på sånn. Uhøflig kanskje, men jeg får helt brekninger av det. Du kan jo prøve å si ifra at det blir for mye av det gode.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #10 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har venninner som ELSKER å få mange slike meldinger. Som blir SÅÅÅ sjarmert når mannen de nettopp har møtt overøser dem med (i mine øyne) overromantiske floskler på sms. Kanskje han har erfaring med en slik jente, og tror at dette er måten man skal behandle alle jenter på?
Cata Skrevet 22. oktober 2007 #11 Skrevet 22. oktober 2007 Si fra at du setter pris på komplimenter, men at det nå er blitt så mange meldinger at du lurer på om han tuller med deg . Er ellers enig med de andre som har svart i denne tråden - dette er overkill. En "søt" melding i ny og ne kan gå an, men for mange blir kvalmende.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #12 Skrevet 22. oktober 2007 Har opplevd det samme selv, møtte en fyr som var veldig hyggelig, møttes bare i to timer, men etter det så har han bombardert meg med meldinger og avslutter disse med suss og klem og gud vet hva...han kvalte det helt fra begynnelsen av, har ikke hatt lyst til å møte han flere ganger og denne mannen er i midten av førtiårene. Skulle tro de hadde vokst fra sånt da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå