Orthia Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Førsteklassingen vår ønsker seg veldig Playstation. Det er ikke aktuelt for oss å bruke 4-6000 på PS3, så vi lurte på å kjøpe PS2, som koster rundt tusenlappen. Er det veldig dumt å kjøpe yesterday's news, som PS2 vel kan sies å være? Tenker på tilgang til spill etc, hvor lang tid det tar behov/lyst på noe nytt melder seg osv. Vennene til barnet har PS2, og vi voksne er ikke spillinteresserte.
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 En PS2 vil være helt grei. Ettersom PS3 koster såpass mye så er det veldig få produsenter som tør å satse på spill til ps3 og velger derfor enda ps2. I tilleg ser jeg du bor i oslo og der har msn f.eks EB Games og Game som selger brukte spill så om alle ps2 spill går ut så vil du fortsatt ha tilgang til ps2 spill. Evt kan du vurdere å legge på 1500 kr og kjøpe en nintendo WII. Koster rundt 2500 og er kjempegøy. Aktiv maskin er det, og en del spill er ganske bra og de beste har enda ikke kommet.
Miito Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 (endret) jeg har kjøpt PS3. Men jeg syns kanskje det var litt drøyt å kjøpe en playstation til en 6 åring.. Spill er jo ikke akkurat kjent for å gi god moral. Innlegget er endret i henhold til Kvinneguidens regler. Veslejenta - moderator Endret 22. oktober 2007 av Veslejenta
Gjest lillebøll Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Min seksåring har xbox. Han er storfornøyd. Spillene er billigere en til min xbox360 foreksempel. Så jeg ville nok kjøpt ps2 uten problemer. Spesielt dersom vennene hans har den typen.
Miito Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 så du ville kjøpt den fordi vennene hans har det? Lyst å være min mor?? Kompisen min har en fet bil. *hint hint* Jeg vet ikke hva dere syns, men han burde gjøre noe for å få den. Prøv Posetiv forsterkning, jeg gjør det på hunden min hele tiden og det virker fantastisk bra. Hvis han bare får det uten grunn blir han fort bortskjemt. Ingen liker en bortskjemt unge, utenom bøller.
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 (endret) så du ville kjøpt den fordi vennene hans har det? Lyst å være min mor?? Kompisen min har en fet bil. *hint hint* Jeg vet ikke hva dere syns, men han burde gjøre noe for å få den. Prøv Posetiv forsterkning, jeg gjør det på hunden min hele tiden og det virker fantastisk bra. Hvis han bare får det uten grunn blir han fort bortskjemt. Ingen liker en bortskjemt unge, utenom bøller. Du har ikke vurdert tanken om at kanskje det er en julegave? Bortsett fra det er jeg utrolig enig med deg. Man får ikke bare en ting til 1000 kr uten videre syntes nå jeg. Endret 22. oktober 2007 av Gjest
Gjest *Mim* Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Her deler ungene en PS2, og den har både de (inkludert en femåring) og mamman stor glede av. Det er vårt ansvar å finne spill uten "dårlig moral".
Miito Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Spill mer god moral er det jo mange av. Det er også mange spill som er laget for å stimulere ungene. Men julegave er jo greit da! Det er jeg enig i. Jul er jo en spesiell dag å sitte å se på unger som river papiret av gaven for så å se på gaven i 3 sekund før han hiver seg over neste gave er magisk. Men for å være ærlig er jeg feil person til å utale meg om dette. Jeg har ikke barn selv. Vurderer hva jeg ville gjort med hunden min og sammenligner. Hehe. Forskjellen er ikke så stor som du ville trodd.
Orthia Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. oktober 2007 Miito: Dere andre: takk for svar!
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #10 Skrevet 23. oktober 2007 Spill mer god moral er det jo mange av. Det er også mange spill som er laget for å stimulere ungene. Men julegave er jo greit da! Det er jeg enig i. Jul er jo en spesiell dag å sitte å se på unger som river papiret av gaven for så å se på gaven i 3 sekund før han hiver seg over neste gave er magisk. Men for å være ærlig er jeg feil person til å utale meg om dette. Jeg har ikke barn selv. Vurderer hva jeg ville gjort med hunden min og sammenligner. Hehe. Forskjellen er ikke så stor som du ville trodd. Prøv og gi bikkja de flere julegaver så skal du nok se at den også hever seg over til nesten gaven sekundet etter papiret er av. Eller kanskje det bare er pusekattene mine som gjør slike rare ting.
Gjest Mayamor Skrevet 25. oktober 2007 #11 Skrevet 25. oktober 2007 Ps2 har mange gøye spill: hva med jungelbuzz, "cars", ol.? Rimelig er den og sp mange spill på markedet. Senere vet jo barna mer om hva de ønsker seg, og en kan evt utvide repetoaret med andre konsoll - eller ikke... På eks Qxl kan en få tak i brukte spill til en rimelig penge også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå