Gjest Embla s Skrevet 11. april 2003 #41 Skrevet 11. april 2003 Tror gørrpene menn gjør seg mindre bry med å tilfredstille dama ... de er jo liksom SÅ sexye, så de regner vel med at dama kommer bare av det. . He he, Men: tror ikke det er noen negativ sammenheng mellom prestasjon og godt utseende.. Ikke det jeg har erfart i allefall
Gjest Ikke innlogget Vega Skrevet 11. april 2003 #42 Skrevet 11. april 2003 Nei sikkert ikke noen reel sammenheng. De dukkepene var da jeg var ung, så det hadde vel med erfaring å gjøre... Nå liker jeg mer de barske, litt mandige. Finnes ikke så mange søte i min alder... :o
Gjest Kinga Skrevet 11. april 2003 #43 Skrevet 11. april 2003 Har aldri sett en stygg penis live, jeg. Har sett noen bilder av både mannlige og kvinnlige kjønnsorganer med voldsomme utbrudd av herpes, svære condylomer ol.; ikke pent! Friske kjønn er fint :D Og når det gjelder hygiene trenger jeg ikke komme så langt som nedi buksene hans for å avgjøre om den er god. Vibeke
Gjest Hege Skrevet 14. april 2003 #44 Skrevet 14. april 2003 Siden jeg lukket tråden "Pen mus" blir det mest rettferdig om jeg lukker denne også
Anbefalte innlegg