Smørblomsten Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Hvis det er noen hudpleier her, så har jeg et spørsmål: Er det nok å bruke serum/øyenkrem kun om kvelden? Jeg tok ansiktsbehandling og fikk beskjed av dama at det holdt å bruke serum og øyenkrem bare om kvelden. Og på dagtid holdt det med dagkrem Ble usikker, siden jeg har hørt at det "skal" brukes både dag/natt?
Gjest hudpleier Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Ingen hudpleier her? joda kommer ann på hvor gammel du r og hva slags produkter du bruker.... men jeg ville anbefalt deg en øyekrem på dagtid siden kremen gir beskyttelse og en dagkrem ofte ikke r beregnet på den tynne huden rundt øynene.... men serum bør du bare bruke på kvelden rundt øynene ja... serum er konsentrasjon av aktive stoffer som ofte mister noe av effekten sin om det blandes i kremform derfor har serum ingen beskyttende funksjon, bare gjennoppbyggende og prevantiv.... men forklarte ikke hudpleieren din hvorfor hun valgte de produktene til deg?
Smørblomsten Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2007 joda kommer ann på hvor gammel du r og hva slags produkter du bruker.... men jeg ville anbefalt deg en øyekrem på dagtid siden kremen gir beskyttelse og en dagkrem ofte ikke r beregnet på den tynne huden rundt øynene.... men serum bør du bare bruke på kvelden rundt øynene ja... serum er konsentrasjon av aktive stoffer som ofte mister noe av effekten sin om det blandes i kremform derfor har serum ingen beskyttende funksjon, bare gjennoppbyggende og prevantiv.... men forklarte ikke hudpleieren din hvorfor hun valgte de produktene til deg? Jeg er 32 år gammel og har kombinasjonshud/T-sone. Jeg bruker MD Formulations serum, maske og ansiktsvask, samt "kvise-gele". Som dag/nattkrem bruker jeg den anbefalte Dermalogica Active Moist, og øyekrem er fra Clinique... Så du mener at øyekrem skal brukes både dag og natt? Takk!
Gjest hudpleier Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg er 32 år gammel og har kombinasjonshud/T-sone. Jeg bruker MD Formulations serum, maske og ansiktsvask, samt "kvise-gele". Som dag/nattkrem bruker jeg den anbefalte Dermalogica Active Moist, og øyekrem er fra Clinique... Så du mener at øyekrem skal brukes både dag og natt? Takk! ja hvis d r en øyekrem kan du bruke den både dag og natt, men r d et serum bør du som sagt ikke bruke mer enn en gang om dagen... men min mening r at d r viktigst med beskyttelse på dagen og reparering på natten.... har du brukt andre serier før eller r d første gang du bruker hudpleieprodukter?
Smørblomsten Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2007 ja hvis d r en øyekrem kan du bruke den både dag og natt, men r d et serum bør du som sagt ikke bruke mer enn en gang om dagen... men min mening r at d r viktigst med beskyttelse på dagen og reparering på natten.... har du brukt andre serier før eller r d første gang du bruker hudpleieprodukter? Jeg har brukt 3-trinns-serien til Clinique, div fra Clarins + Det er først nå jeg har biltt seriøst opptatt av å finne en serie som gjør huden min tilnærmet "perfekt" igjen Hørt at MD er bra for acne/kviser, jeg har ikke store problemer, men alltid en kvise eller tre...Og det irriterer meg. Så håper jo nå at MD og Dermalogica skal hjelpe meg. Har også en del blank hud i T-sonen... Ble anbefalt Dermalogica's øyekrem (Total Eye care eller Multivitamin power firm) når jeg har brukt opp Clinique's. Er den bra tro?! Takk for gode svar
Gjest hudpleier Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har brukt 3-trinns-serien til Clinique, div fra Clarins + Det er først nå jeg har biltt seriøst opptatt av å finne en serie som gjør huden min tilnærmet "perfekt" igjen Hørt at MD er bra for acne/kviser, jeg har ikke store problemer, men alltid en kvise eller tre...Og det irriterer meg. Så håper jo nå at MD og Dermalogica skal hjelpe meg. Har også en del blank hud i T-sonen... Ble anbefalt Dermalogica's øyekrem (Total Eye care eller Multivitamin power firm) når jeg har brukt opp Clinique's. Er den bra tro?! Takk for gode svar multivitamin serien r kjempebra!! masken også, dyre produkter men gode ingredienser!! jeg ville nok også anbefalt deg å ha sensitive produkter i tillegg siden du ikke har store akneproblemer.... hvis du bruker for mye akneprodukter da vil du i mange tilfeller provosere frem mer akne, derfor kan d være lurt å bruke etter behov bare... hvis du skjønnte hva jeg mente m d?
Smørblomsten Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. oktober 2007 multivitamin serien r kjempebra!! masken også, dyre produkter men gode ingredienser!! jeg ville nok også anbefalt deg å ha sensitive produkter i tillegg siden du ikke har store akneproblemer.... hvis du bruker for mye akneprodukter da vil du i mange tilfeller provosere frem mer akne, derfor kan d være lurt å bruke etter behov bare... hvis du skjønnte hva jeg mente m d? Ja skjønte hva du mener Får kanskje satse på øyenkremen Multivitamin da, ønske til jul kanskje Da bruker jeg øyekrem og dagkrem på dagtid, og serum + øyekrem + "kvisegeleen" + active moist på natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå