Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

What to do??

Jeg satt og så litt ned på bh'n nå.. Skal snart kjøpe nytt.. Ser at herifra kan jeg se begynnelsen av brystvorten uten noe problem, ikke at den stikker ut, men jeg ser "begynnelsen". Gikk derfor på denne siden: http://www.underverker.no/pJbS2h.ips . Første gang jeg målte ble det 70C.. Målte en gang til og fikk 70B. Altså, er jeg 86 cm eller mer, er jeg C er jeg 85 cm eller mindre er jeg B. Burde snart kjøpe nytt undertøy, men hva skal jeg velge da?? Litt liten B eller litt stor C.. Ja, vet at jeg burde prøve og se hvordan de sitter på, men hva tror du at du ville gjort..

Jaja, får kanskje bare prøve og se hva jeg syntes i butikken.. Ikke mer kjøp av bh på hm.com for meg på en stund..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heller litt for stort enn litt for lite, så slipper du å få flere pupper enn 2..

Men du bør absolutt prøve, for det er store variasjoner av samme str.

Skrevet

Men drit i de kalkulatorene, det stemmer sjelden med din reelle str. Gå heller til en proff butikk å få hjelp til å finne rett str.

Skrevet

Har du muligheten så stikker du innom en ordentlig undertøysbutikk og får deg målt. Rundt 80% av alle kvinner går med feil BH.

Jeg gikk i den villfarelsen at jeg trodde jeg var en 70B, men endte den gang opp med en størrelse 65DD etter måling. Ingen tvil om at 65DD satt mye bedre.

Noen år og et par kilo senere er jeg en 70E.

Skrevet

Jeg proevde en saann kalkulator som hevdet jeg er en 95A, mens jeg bruker 70F/70E (avhenger av vekten) :overrasket:

Jeg anbefaler aa gaa i en skikkelig undertoysbutikk og faa hjelp med aa finne riktig storrelse og fasong. Husk ogsaa at to BHer i samme storrelse ikke alltid sitter likt, det avhenger av merke og fasong, bl.a.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...