kitekatt Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Er på jakt etter ny boble/ vinterjakke. Skal være varm, med hette og helst litt innsvingt i livet, ikke med sånn drawstring som alle jakkene har nå. Synes fasongen blir heller rar med sånn når det er boblejakke. Litt michelinmann . Gjerne halvlang til nedpå lårene. Og ikke fryktelig dyr. Forslag til hvor jeg får tak i en slik? Endret 21. oktober 2007 av kitekatt
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 De har noen fine på Oasis (Oslo City) til 70% nå! :-)
Nabodama Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Søk på ebay! Der finner du alt. Mannen min har kjøpt jakker til oss fra Moncler og North Face der til en brøkdel av prisen. Og det er ikke fake, sertifikat følger med. Endret 21. oktober 2007 av Nabodama
Gjest Dixie i.i Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Søk på ebay! Der finner du alt. Mannen min har kjøpt jakker til oss fra Moncler og North Face der til en brøkdel av prisen. Og det er ikke fake, sertifikat følger med. Unnskyld, men tar du det som en garanti på at det er ekte? Er du klar over at det er noe alt av fakes kommer med.... North Face er ett av de klesmerkene som kopieres mest... Det flommer over av fake jakker på ebay, fra North Face, Canada Goose ol.... Synes det er så morsomt med alle disse sertifikatene folk skal slenge med, for jeg har kanpt opplevd å få med det når jeg har handlet i designerbutikker..... Så da finner jeg det litt merkelig at "alt" du kan handle på nett har det...
Nabodama Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Unnskyld, men tar du det som en garanti på at det er ekte? Er du klar over at det er noe alt av fakes kommer med.... North Face er ett av de klesmerkene som kopieres mest... Det flommer over av fake jakker på ebay, fra North Face, Canada Goose ol.... Synes det er så morsomt med alle disse sertifikatene folk skal slenge med, for jeg har kanpt opplevd å få med det når jeg har handlet i designerbutikker..... Så da finner jeg det litt merkelig at "alt" du kan handle på nett har det... Ja, jeg vet forskjellen på ekte og uekte her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå