Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #1 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg bruker Mozilla Firefox som nettleser, men ofte når jeg går inn på nyhetssider så kommer ikke bildene opp. Det skjer ikke hver gang, men det skjer spesielt på nakenbilder, men har hendt på vanlige bilder også. Sensurer Firefox bilder, i såfall hvorfor? http://www.kjendis.no/2007/10/17/515275.html Marianne Aulie poserer for FHMs fotograf. Og skulle det være noen tvil, skjer det hele på et tak i New York Der er et eksempel. De bildene kommer ikke opp i Firefox, men i Explorer så kommer de fint opp. Flere som har problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 21. oktober 2007 #2 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg bruker Mozilla Firefox som nettleser, men ofte når jeg går inn på nyhetssider så kommer ikke bildene opp. Det skjer ikke hver gang, men det skjer spesielt på nakenbilder, men har hendt på vanlige bilder også. Sensurer Firefox bilder, i såfall hvorfor? Der er et eksempel. De bildene kommer ikke opp i Firefox, men i Explorer så kommer de fint opp. Flere som har problemer? Det er ikke firefox (funker fint her), årsaken ligger en anna plass.. Hvis du har adblock, kan du jo prøve å koble denne ut midlertidig, og oppdatere siden. Ser du bildene da, er det filteret som må endres.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå