Gå til innhold

One night

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jørgen_*
Skrevet

Jeg tømmer meg i damen etter ONS, de synes ikke å ha noe imot det. Heller tvert i mot, tror de liker å bli tatt og fylt opp med ekte saker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Golden Girl
Skrevet
Jeg tømmer meg i damen etter ONS, de synes ikke å ha noe imot det. Heller tvert i mot, tror de liker å bli tatt og fylt opp med ekte saker.

Hurra for deg....

:filer:

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har ingen problemer med ONS, men jeg må si

jeg synes det er bedre med sex i ett forhold.

Skrevet
Øhhh!

De må jo ha noen og ha ons med!

Det blir jo helt feil og si at det er bare menn som har ons,hvem har de ons med...andre menn kanskje!?!

Det er nok likt fordelt mellom kvinner og men i antall med ons.

Ja jeg må si at jeg stusser litt her også!! Hvem er det alle mennene har ONS med da???? Er det mange kvinner som prøver å unnskylde seg nå, eller har mennene seg med samme dama??

:kaffe:

Skrevet

Jeg tipper at de som faktisk har ons ikke skriver i denne tråden fordi de er redd for fordømmelse, janteloven, etc. KG er jo, som kjent, moralens høyborg.

Skrevet
Jeg tipper at de som faktisk har ons ikke skriver i denne tråden fordi de er redd for fordømmelse, janteloven, etc. KG er jo, som kjent, moralens høyborg.

Her går det ikke og ha andre meninger enn moralistene nei!

Skrevet

Jeg har hatt en del dårlige ONS i fylla tidligere, før jeg fylte 20 og deromkring. Nå derimot er jeg voksen og kan faktisk tenke meg ONS igjen.

Kondom er en selvfølge og god kjemi er en forutsetning. Jeg forbeholder meg enhver rett til å "feige ut" hvis jeg skulle føle noen form for ubekvemhet. Veldig viktig å bevare sin selvrespekt i dette minefeltet tror jeg.

Men en ting - jeg gidder bare ikke fyllesex, det er bare pyton mener jeg. Dermed er det ikke etter en kveld på byen at jeg vil ta meg med noen hjem. Men ellers er det jo ikke så lett å plukke opp ONS da... på T-banen liksom? Eller på Rema? Svømmehallen? Hmm... gode forslag tas i mot.

Skrevet
Jeg har hatt en del dårlige ONS i fylla tidligere, før jeg fylte 20 og deromkring. Nå derimot er jeg voksen og kan faktisk tenke meg ONS igjen.

Kondom er en selvfølge og god kjemi er en forutsetning. Jeg forbeholder meg enhver rett til å "feige ut" hvis jeg skulle føle noen form for ubekvemhet. Veldig viktig å bevare sin selvrespekt i dette minefeltet tror jeg.

Men en ting - jeg gidder bare ikke fyllesex, det er bare pyton mener jeg. Dermed er det ikke etter en kveld på byen at jeg vil ta meg med noen hjem. Men ellers er det jo ikke så lett å plukke opp ONS da... på T-banen liksom? Eller på Rema? Svømmehallen? Hmm... gode forslag tas i mot.

Svømmehallen funker fint.

T-Banen funker sikkert helt fint (Kan tenke meg man må være supersosial for og klare det mellom 2 stasjoner)

Rema...veeeel

Bare for og si det sånn jeg ser det.

Når jeg ikke har ølbrillene på må:

Dama være rimelig fin/strøken for at jeg hadde gått på en direkte invitasjon til sex.

Dama ha enten det første eller utrolig strøken/fin kropp/rumpe for jeg hadde gått på en direkte invitasjon til sex.

Dama ha de 2 første,eller en utrolig vesen/sjarm som hadde gjort at jeg hadde gått på en direkte invitasjon til sex.

Skrevet
Svømmehallen funker fint.

T-Banen funker sikkert helt fint (Kan tenke meg man må være supersosial for og klare det mellom 2 stasjoner)

Rema...veeeel

Bare for og si det sånn jeg ser det.

Når jeg ikke har ølbrillene på må:

Dama være rimelig fin/strøken for at jeg hadde gått på en direkte invitasjon til sex.

Dama ha enten det første eller utrolig strøken/fin kropp/rumpe for jeg hadde gått på en direkte invitasjon til sex.

Dama ha de 2 første,eller en utrolig vesen/sjarm som hadde gjort at jeg hadde gått på en direkte invitasjon til sex.

Nå. Så ikke alle karer er så "lette på tråden" som vi går rundt og tror! Ikke ta fra meg selvtilliten 'a mann! Jeg er da fin nok, men ingen modell, men hallo de vet jo ikke hva de går glipp av? De vet feks ikke hvor glad jeg er i å suge, og det er det nå ingen som får glede av. Sløsing!

Men Tbanen/Rema tør jeg nok eg ikke uansett - må nok rekke litt mer innledende kontakt enn det man rekker der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...