Gå til innhold

One night

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser jeg en trend i at menn oftere liker one night stands enn kvinner? Er det fordi menn som oftest får orgasme? Jeg kan godt ha one night stands, men da vil jeg jaggu helst komme selv også. Hvis ikke er det ikke så viktig for meg. Da tar jeg heller flere gangs-stands.

Skrevet
Jeg kunne aldri tenke meg å hatt en one night stand. I hvertfall ikke med vilje!

Hvordan har man en ONS uten å gjøre det med vilje? Da kalles det voldtekt.

Ser jeg en trend i at menn oftere liker one night stands enn kvinner? Er det fordi menn som oftest får orgasme? Jeg kan godt ha one night stands, men da vil jeg jaggu helst komme selv også. Hvis ikke er det ikke så viktig for meg. Da tar jeg heller flere gangs-stands.

Jeg tror det er fordi menn ikke har kvinner som sirkler rundt de hele tiden. De føler ikke at det er masse kvinner rundt omkring som er interessert i sex med de. Derfor tar de det de kan få, oftest i form av ONS, for da er det enklest. De fleste vil ha uten innsats, og minimal innsats behøves når den andre parten er full, i godt humør og i en seksuell setting. Hvis du prøver å sette deg inn i situasjonen, tror jeg du vet hvordan det føles. Vil du ha det som alltid er tilgjengelig? Eller vil du ha det som nesten aldri er tilgjengelig?

Skrevet

Jeg har prøvd ONS et par ganger, men det har ærlig talt gitt meg null og niks, så i perioder hvor jeg har vært singel har jeg vært skikkelig luremus ute på byen, for så å dra hjem alene.

Mine seksuelle behov er heller aldri så veldig framtredende når jeg ikke har partner, og det som er fikser jeg heller selv - sex med meg selv er mye bedre enn sex med en ukjent som ikke kjenner tenningsmønsteret mitt.

Skrevet

Jeg elsker ONS (ja jeg er mann), og jeg skal forklare hvorfor.

Noe av det mest opphissende for meg er en ny kvinne. En ny, spennende og for meg uutforsket kropp, Alt er nytt og annerledes, reaksjonene på ting jeg gjør, hva hun gjør med meg, preferanser på stillinger, oral, anal, måten hun beveger seg, høylytt eller ikke, hvor aktiv hun selv er, hvor kåt hun er, hvor godt hun liker sex, får hun orgasme ved penetrering? spruter hun? får jeg lett kontroll på klitoris med tunga? osv.. osv..

Jeg har hatt min beste sex med ONS, dvs.. Jeg har faktisk kun hatt 4-5 ONS, rett og slett fordi de fleste av mine "ONS" har endt opp med at vi har hatt oss flere ganger. Jeg har alltid sagt veldig klart ifra at jeg KUN ønsker sex, og jeg ser i ettertid at dette har holdt meg unna mye "problemer". Jeg har også vært helt åpen om jeg har holdt på med andre samtidig og om hvor mange jeg har hatt ubeskyttet sex med siden forrige gang jeg testet meg, så jentene kan ta et valg selv.

Mange av mine ONS har blitt overasket over min ærlighet og at jeg er godt over gjennomsnitlig opptatt at av jenta skal ha det bra, jeg har også en tendens til å bli supermann i fylla og kan ha sex mange mange ganger på rad, og til slutt er det kondisen som sier stopp og jeg må gjøre en innsats for å komme. Ingen jenter har forlatt mitt soverom uten en orgasme (med mindre de har faket, og vært verdig minst 1 oscar, da får de skylde seg selv uansett).

Jeg har heller ikke vært av typen "du-må-dra-jeg-skal-noe-viktig" om morgenen, jeg har hatt morgen-sex i edru tilstand med samtlige av mine ONS, ingenting er bedre enn å ligge å slacke naken i senga foran tv`en med en jente du nettopp har møtt, dere har alt å snakke om, pga. fylla er begge dehydrert og kan ligge å kose hud mot hud uten å bli svett, og ha sex utover for og kanskje ettermiddagen før man går hver til sitt.

ONS må ikke være fort, gæli og dårlig i fylla med noen som er stygge. Det kan faktisk være gode opplevelser.

Jeg har også hatt "ONS" med jenter der vi bare har ønsket hverandres nærhet, ligge å kose sammen hele natta uten å ha sex. Noen uten å kysse også. Har faktisk hatt 3-4 av disse. Det har ofte gitt meg like mye som de jeg har sex med, dog på en annen måte selvsagt.

Et annet hett tips er å ha sex med ONS på stigende rus, og ikke synkende. Det blir litt mer fart over det hele da :)

Skrevet

Gjest over, synd jeg aldri møtte deg da jeg hadde min periode med ONS...hehe, neida. Kunne spart meg for å sløve foran TVn med fyren, etterpå vil jeg bare hjem og være ferdig med ham.

Liker ikke ONS, de jeg har hatt har vært....tror jeg må dra frem 80-talls-uttrykket "gørre" for å beskrive dem. Bortkastet tid, bare tull.

Det som derimot var litt morsomt (bare litt) var spenningen i forkant, flørtingen og sånn. Var vel derfor det skjedde noen ganger...før. Bestemte meg til slutt for å kutte ut tilfeldig sex, for det ga meg ingenting.

Gjest lillagubban
Skrevet
Hvordan har man en ONS uten å gjøre det med vilje? Da kalles det voldtekt.

Nei, nå misforstår du.

Hvis jeg har sex med en fyr og håper at det skal skje noe mer, men så stikker han bare og lar seg ikke høre fra seg igjen, er det en ONS, men ikke med vilje; for jeg ville jo ikke ha en ONS, det bare ble sånn. Når man blir med noen hjem bevisst for å ha en ONS, er det med vilje.

Gjest Gjest_Lilli_*
Skrevet

Jeg har ikke akkurat hatt flust av ons, men kunne faktisk tenkt meg det. Jeg har vært lenge i fast forhold, og det er det siste jeg kunne tenkt meg akkurat nå. Men har derimot lyst på sex ;) Skjønner ikke helt hvorfor så mange virker å være i mot dette jeg..

Gjest snazaroo
Skrevet

Har ikke hat ONS gitt. Og det er igrunn greit for meg. Faste forhold er min greie.

Ville bare si at jeg er helt overrasket over at det er såå mange som det blir antydet i denne tråden, som faktisk har ubeskyttet sex med ukjente? TS skriver at det har blitt en unge da, men det er greit. GREIT? For hvem da? Greit for det barnet som aldri hadde sjans til å komme til verden sammen med en mamma og en pappa?

Og hva med alle sykdommene? Hva tenker folk på egentlig?

En eller annen som skrev; "HIV går ikke vekk igjen, du vet det?"

Bra sagt ;-D

Fatter ikke at folk tar sjansen engang jeg.

Gjest snazaroo
Skrevet

Vil bare legge til, for å slippe å bli rettet på,

ONS med kondom er iallefall smartere enn Uten.

Jeg er bare forskrekket over at voksne folk fortsatt, i disse opplysningstider, tar sjansen på ubeskyttet sex med ukjente.

• 5 uker senere...
Gjest Stinelise
Skrevet

Joda - har en del ONS-er. Er single, og tilfredstiller mine behov på den måten. Noen er dårlige, noen er bra - men jeg fikser meg noen orgasmer slik at spenningen går ut av kroppen. Bruker dem bare!

Noen ganger hiver jeg dem ut etter at jeg har fått (tatt) meg en runde, andre kan jeg ligge å kose med og sutte på til morgenen.

Har ikke klart meg uten ONS-er.

Skrevet
Joda - har en del ONS-er. Er single, og tilfredstiller mine behov på den måten. Noen er dårlige, noen er bra - men jeg fikser meg noen orgasmer slik at spenningen går ut av kroppen. Bruker dem bare!

Noen ganger hiver jeg dem ut etter at jeg har fått (tatt) meg en runde, andre kan jeg ligge å kose med og sutte på til morgenen.

Har ikke klart meg uten ONS-er.

HVA ER KRAVET FOR HVORDAN DE SKAL SE UT FOR Å HA ONE NIGHT STAND DA?

Skrevet (endret)

hadde noen tidligere, det er fullt mulig å ha god sex med en fremmede. Men nå er jeg i forhold med en som gir meg alt, så foretrekker ham over alt ;)

Men da en er singel og lei av bare leketøy og har ikke noe gode faste elskere i hånd da blir det jo ons?

Men kunne aldri tenke å gjøre det ubeskyttet! Det hjelper lite med at du tester deg etterpå hvis du har fått HIV eller annet seriøst. For min del høres dette helt idiotisk ut, nesten som russisk rulett med livet ditt.

Endret av mrs_bond
Skrevet

Dere som elsker å pule med kondom. Alle vet jo at det er omtrent umulig for damer å få orgasme når typen bruker kondom.

Det er et tegn på mistillit og et bevis for at man ikke stoler på hverandre. Da kan man jo like gjerne bruke plastikkhansker når man tar på hverandre.

Skrevet

Stoler du på mennesker du har kjent under 24 timer uten noe skepsis? Hvordan kan du vite at de ikke har sykdommer selv de ikke vet noe om?

Orgasme er litt mer en bare bruk av kondomer og det er fullt mulig å få orgasmer med kondom.

Skrevet
Dere som elsker å pule med kondom. Alle vet jo at det er omtrent umulig for damer å få orgasme når typen bruker kondom.

Hallo again, vennen! :ler: Det vet du også at er bare tull! Jeg er allergisk mot kondomer og får umiddelbart en eller annen infeksjon et par dager senere, men selve opplevelsen merker jeg ingen forskjell på.

Det er et tegn på mistillit og et bevis for at man ikke stoler på hverandre. Da kan man jo like gjerne bruke plastikkhansker når man tar på hverandre.

ONS er gjerne gjerne litt "klinisk" og bør vel også være det. Jeg stoler for øvrig ikke på noen jeg har kjent i en drøy halvtime, så at jeg forlanger (Les; egentlig forlangte, siden jeg sluttet med ONS for en god del år siden) bruk av kondom i slike sammenhenger burde ikke overraske noen. Jeg låner for øvrig heller ikke ut 100.000 til tilfeldig forbipasserende.

Skrevet
Har ikke hat ONS gitt. Og det er igrunn greit for meg. Faste forhold er min greie.

Ville bare si at jeg er helt overrasket over at det er såå mange som det blir antydet i denne tråden, som faktisk har ubeskyttet sex med ukjente? TS skriver at det har blitt en unge da, men det er greit. GREIT? For hvem da? Greit for det barnet som aldri hadde sjans til å komme til verden sammen med en mamma og en pappa?

Og hva med alle sykdommene? Hva tenker folk på egentlig?

En eller annen som skrev; "HIV går ikke vekk igjen, du vet det?"

Bra sagt ;-D

Fatter ikke at folk tar sjansen engang jeg.

Barnet kan vel komme til verden med en mamma og pappa selv om det var en ons. Kan no hende de har kontakt etterpå, og det barnet kan vel ha det like bra som de fleste andre barn vel?

Gjest Golden Girl
Skrevet

Har hatt noen forferdelig ONS som jeg angret nesten foer jeg begynte, og angrer gruelig over fremdeles. Fordi jeg var ganske desperat etter sex og tok "hva som helst", litt ukritisk. Huff og huff...

:spy::grine::klaske:

Saa har det ogsaa blitt noen ONS som var skikkelig bra, men som ganske raskt utviklet seg til noe mer. Men det skal sies... jo bedre jeg har blitt kjent med dem, jo bedre har ogsaa sexen blitt.

Vet vel egentlig ikke om det svarte paa spoersmaalet ditt. Men jo eldre og mer kynisk jeg har blitt :sukk: har jeg vel etterhvert faatt mer toleranse for ONS ogsaa. Det er jo ikke saa lett aa finne noen man kan ha et forhold til, og fysiske behov har man jo likevel. Men at noen kan foretrekke ONS fremfor "making love" med en man er glad i er mer enn jeg kan fatte...

Jo, det er vel ganske vanlig naa, men jeg tror de fleste, i hvert fall jenter/kvinner, egentlig vil ha noe mer...

Uansett... lykke til videre.

Skrevet
Jeg tror det er fordi menn ikke har kvinner som sirkler rundt de hele tiden. De føler ikke at det er masse kvinner rundt omkring som er interessert i sex med de. Derfor tar de det de kan få, oftest i form av ONS, for da er det enklest.

Øhhh!

De må jo ha noen og ha ons med!

Det blir jo helt feil og si at det er bare menn som har ons,hvem har de ons med...andre menn kanskje!?!

Det er nok likt fordelt mellom kvinner og men i antall med ons.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...