Gå til innhold

One night

Fremhevede innlegg

Gjest sjarmor
Skrevet

Hei jeg er en mann på 31år som liker one night treff. Har ikke problemer med å treffe damer, kunne sikkert hatt et fast forhold men liker bedre one night stand. Har ikke problemer med å få det heller, men som regel når jeg har det kommer jeg i dama jeg har det med. Det er få som spørr om å bruke kondom. Kan bruke det, men da jeg liker det best uten selv spørr jeg aldri dama om vi skal bruke det. Vet jo mange vil tenke nå, tenke du ikke på kjønnsykdommer og slikt. Gjør det så jeg tester meg av og til og har aldri hatt det. Kanskje flaks det. Et barn har det blitt på denne måten, men det går greit. Så jeg lurer egentlig på hvor vanlig dette er blant andre menn og damer der ute of foretrekke one night stand.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er det ikke bare sex jeg ønsker av et forhold, jeg vil jo også ha en person som jeg kan snakke med i hverdagen, som bryr seg litt mer om meg enn alle andre, og som får meg til å føle meg vel. Dette får jeg ikke fra en one night stand.

Dessuten er sex'en aller best med en jeg er skikkelig glad i, og som virkelig bryr seg om hele meg! Derfor foretrekker jeg heller et fast forhold enn ons hvis jeg har valget. :love:

Skrevet

Jeg har hatt noen få ons, og jeg foretrekker vitterlig sex i et forhold...

Signerer Imbær! :)

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet
Et barn har det blitt på denne måten, men det går greit.

Eh, det er greit at det bare kom et barn og du regner med det det ikke kommer flere dryssende, liksom.

Gjest StockDama
Skrevet

ons - urk, nei...første gang man har sex suger det bare uansett

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hadde endel ONS da jeg var yngre, men det har blitt få nå i de senere år. Men foretrekker faste elskere jeg da når jeg er singel :)

Skrevet
Men foretrekker faste elskere jeg da når jeg er singel :)

Agreed, elskerinner that is :)

Som regel kan man gjøre elskerinne av ONSer, men da foretrekker jeg at ONSen er edru. Har ikke sex i fylla.

Skrevet

Liker ikke lenger ons, foretrekker sex med en jeg er glad i, og da helst en kjærste. Kunne kanskje hatt en elsker dersom det var en jeg faktisk brydde meg om, men uansett hadde kondom vært ett must om han faktisk skulle inn i meg.

Har ingen planer om verken sykdommer eller graviditet, så her er det ingen bønn, og jeg sørger for å ha det selv dersom jeg skulle trenge det. (akter ingen dårlige unnskyldninger fra late menn som ikke vil bruke kondom og skylder på at de ikke har.)

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Teddy_*
Skrevet
Hei jeg er en mann på 31år som liker one night treff. Har ikke problemer med å treffe damer, kunne sikkert hatt et fast forhold men liker bedre one night stand. Har ikke problemer med å få det heller, men som regel når jeg har det kommer jeg i dama jeg har det med. Det er få som spørr om å bruke kondom. Kan bruke det, men da jeg liker det best uten selv spørr jeg aldri dama om vi skal bruke det. Vet jo mange vil tenke nå, tenke du ikke på kjønnsykdommer og slikt. Gjør det så jeg tester meg av og til og har aldri hatt det. Kanskje flaks det. Et barn har det blitt på denne måten, men det går greit. Så jeg lurer egentlig på hvor vanlig dette er blant andre menn og damer der ute of foretrekke one night stand.

Nei nei nei

Skrevet

ONS er da gøy av og til, det. Uten at det er noe jeg vil påstå jeg foretrekker foran fast sexpartner. Alt har da sine positive sider på sin måte :)

Skrevet

Smart ja. Tenker på kjønnssykdommer, men i stedet for å bruke kondom, tester du deg etterpå.

Skal en le eller gråte av slik dumhet?

Har du først fått HIV, blir du ikke kvitt det....du vet det, ikke sant?

For å svare på spørsmålet, ONS gir meg ikke noe, så det har jeg ikke mye erfaring med. For det første er ikke sex optimalt første gangen med noen, for det andre er sexen 100 ganger bedre med noen jeg har følelser for.

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_kvinne_*
Skrevet

Til trådstarter:

Hvilke sykdommer tester du deg for?

Det finnes nemlig en lang rekke sykdommer/virus som smitter ved seksuell omgang.

Sånn som du holder på, er det ikke usannsynlig at du har f.eks. HPV (humant papilloma virus). Dette viruset trenger ikke gi noen symptomer hos deg, dvs. at du ikke nødvendigvis merker om du har det. Men viruset er årsak til livmorhalskreft hos kvinner. Denne kreftformen kan ha dødelig utgang. Dessverre er det mange som ikke kjenner til viruset og hvor farlig det er.

Men nå vet du om HPV, og bør handle deretter og bruke kondom. Hver gang.

For ordens skyld; Det finnes utallige andre gode grunner til å bruke kondom :)

Skrevet

Jeg synes ikke om ons,fordi sex er absolutt best ned en man er glad i.Så hvorfor nøye seg med det nestbeste.

har erfaring med begge deler,så jeg er ikke i tvil om hva jeg foretrekker da.

Men nå snakker jeg selvsagt bare for meg selv.

Skrevet

Har hatt hele tre ONS, en av dem var tilfredsstillende (men ikke spesielt godt), de to andre var ganske saa forferdelige.

Saa nei, jeg foretrekker sex med noen jeg i det aller minste har noe paa gang med.

Og kondom kommer man ikke utenom her i gaarden! Sykdommer og barn frister ikke!

Skrevet

Har aldri hatt one nights... :sjenert: Bare faste forhold..

Gjest lillagubban
Skrevet

Jeg kunne aldri tenke meg å hatt en one night stand. I hvertfall ikke med vilje!

Gjest wondergirl, ikke innlogget
Skrevet

Jeg må si jeg foretrekker å ha sex med noen som kjenner kroppen min og mine behov framfor med en vilt fremmed.

Hjelpes - et barn er det blitt og det er greit - og du tester deg ETTERPÅ - ja, du er visst en ordentlig luring. Stakkars unge.

Skrevet

Ikke noe for meg... Selv ikke da jeg var i 20-årene syntes jeg det var noe, selv om det skjedde noen ganger. Skjer vel kun på grunn av et plutselig oppstått behov for sexuelle utskeielser, og selv mener jeg sex blir best når man har blitt godt kjent med partneren.

Skrevet
Har aldri hatt one nights... :sjenert: Bare faste forhold..

:klappe::klappe::klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...