Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg er singel, noe over 30 år og er i full jobb. Jeg har ingen barn. De siste årene har tendensen vært at det omtrent kun er gifte menn som legger seg etter meg. Hva skjer - hvorfor? Alle rundt meg gifter seg... Hvor er det blitt av de single mennene mellom 35 og 45?
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Hvor er det blitt av de single mennene mellom 35 og 45? De er nok snart skillt, så da er de ledige igjen. Du sier at alle rundt deg er gift, så da er vel det forklaringen på hvorfor bare gifte menn legger ann på deg. Dersom du ikke møter/kjenner noen single er det jo vanskelig å bli lagt ann på av single menn Nei spøk til side, det kan hende du er ekstra attraktiv for gifte menn fordi du er ei sterk og egenrådig kvinne og kanskje virker som å passe bra som elskerinne. Ei alenemor som ikke jobber så mye SER kanskje mer avhengig ut, og de gifte mennene legger heller ann på kvinner som deg som de oppfatter som egenrådig og som ikke vil kreve en mann på samme måte. Dette hørtes kanskje fælt ut, men egentlig er det jo et komplment om ikke annet. Lykke til i jakten på en singel mann, og ikke fall for fristensen med noen av de gifte, det bærer bare til enda mer frustrasjon.
Wonders Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Enig med gjest, de er snart single igjen, ekklingene som ikke fristes av egene koner. Ikke så lett når gaseller som deg kan beite fritt vil jeg tro. Jeg har sett mye på Sex in the City, å forstår situasjonen, så mange gode sitater at jeg ikke tør å begynne på de. Er du villig til å gå for totalpakkeløsningen(unger, dyr, xkone osv), el vil du bare ha ungkarer uten baggasje? Har oxo tittet litt på 50 menn på 6 uker, el hhva det heter, hun slet litt oxo med dette fenomenet, hvor er disse single mannfolka mellom 35-45?? Spennende hva hun finner ut!
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 det omtrent kun er gifte menn som legger seg etter meg. Hva skjer - Hvorfor ikke ta saken i egne hender og selv ta initiativ til hvilke menn du ønsker å komme i kontakt med, framfor å vente og se hvilke menn som legger seg etter deg?
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Menn på offensiven er jo unektelig mer attraktive...
SnillMito Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Forsåvidt enkel forklaring - single menn mellom 35 og 40 er stort sett tapere og tør følgelig ikke å sjekke opp kvinner. De beste mennene i denne alderen er opptatt.
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Forsåvidt enkel forklaring - single menn mellom 35 og 40 er stort sett tapere og tør følgelig ikke å sjekke opp kvinner. De beste mennene i denne alderen er opptatt. Søren og...
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 Forsåvidt enkel forklaring - single menn mellom 35 og 40 er stort sett tapere Det blir selvfølgelig for generelt. Skulle jeg likevel ment det, ville jeg ikke gjort noen forskjell på kjønnene her.
Wonders Skrevet 22. oktober 2007 #9 Skrevet 22. oktober 2007 Ikke jeg heller, gjest. Klart det er menn der ute som er flotte til en hver kvinne, de er bare ikke ute å leter. Tenkte du kunne sett etter gifteringer først, å oversett de som hadde det, men så kan man jo oxo ta av ringen, å da er det vel ikke så lett å overse fyren. Let og du vil finne!
Gjest Gift mann Skrevet 22. oktober 2007 #10 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg tror en god måte å finne noen på er å drive med noe man virkelig liker. Om det er idrett, politikk, henge på byen, reise, friluftsliv eller noe annet er i og for seg ikke så nøye, men poenget er at da fyller du ditt eget liv med noe positivt, og en bonus på det hele er at du treffer hyggelige folk som liker det samme som deg. Å gå konkret rundt og lete tror jeg egentlig er temmelig meningsløst. Hvertfall hvis du virkelig er ute etter et godt varig forhold! Sier ikke at det aldri fungerer, men det er nok av eksempler på at det ikke fungerer så bra i lengden.
Wonders Skrevet 22. oktober 2007 #11 Skrevet 22. oktober 2007 Helt enig, finn en felles grunn å stå på. Om du liker jakt og fiske, hva med å legge ut en annonse i bladet? Du får garantert svar av likesinnede. Ha flere ting på gang, så du ikke bruker all energi på 1 date, skremmer vannet av han. Du trenger ikke gjøre annet enn å date, altså; treffes, spise, snakke, kino, bowle, billiard, osv . Vil han mer, la han vente. La tiden vise. Ta det som trening om du ikke er like gira som han. Vær ærlig, for ikke alle menn er hva de utgir seg for å være, man kan bli veldig veldig positivt overrasket! De har sine egene måter å vise det på...
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #12 Skrevet 22. oktober 2007 Helt enig, finn en felles grunn å stå på. Om du liker jakt og fiske, hva med å legge ut en annonse i bladet? Du får garantert svar av likesinnede. Ha flere ting på gang, så du ikke bruker all energi på 1 date, skremmer vannet av han. Du trenger ikke gjøre annet enn å date, altså; treffes, spise, snakke, kino, bowle, billiard, osv . Vil han mer, la han vente. La tiden vise. Ta det som trening om du ikke er like gira som han. Vær ærlig, for ikke alle menn er hva de utgir seg for å være, man kan bli veldig veldig positivt overrasket! De har sine egene måter å vise det på... Jakt og fiske... Nei, mer utstillinger, gallerirunder, vernissager, konserter, teater, stand-up, entertainmentshows (storbandaftener) osv. Der går det kanskje single, attraktive og hyggelige menn?
Gjest jentedame Skrevet 22. oktober 2007 #13 Skrevet 22. oktober 2007 Nei, mer utstillinger, gallerirunder, vernissager, konserter, teater, stand-up, entertainmentshows (storbandaftener) osv. Der går det kanskje single, attraktive og hyggelige menn? Har tenkt på det samme, etter at jeg har gitt opp typiske dateopplegg. Der forventningene er skyhøye eller det viser seg at fyren er gift/sambo når det kommer et stykke........hva er det med disse mennene? Kan de ikke kose mer for kona si heller?
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 22. oktober 2007 #14 Skrevet 22. oktober 2007 Hva er det med disse mennene? Kan de ikke kose mer for kona si heller? Et høyst betimelig spørsmål. Kanskje de aldri får nok.
Gjest Her er de!!! Skrevet 22. oktober 2007 #15 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg er singel, noe over 30 år og er i full jobb. Jeg har ingen barn. De siste årene har tendensen vært at det omtrent kun er gifte menn som legger seg etter meg. Hva skjer - hvorfor? Alle rundt meg gifter seg... Hvor er det blitt av de single mennene mellom 35 og 45? Hadde det nesten som deg inntill nylig, men så fikk jeg ny jobb. Der er det en haug av mer eller mindre nyskilte menn på 40-45 år!!! Og en er faktisk ok :-) og de andre er absolutt ikke dårlige. Ble så paff av alle interesserte blikk etter flere år med lite action som nyskilt alenemor, så nå famler jeg litt usikkert rundt og prøver å venne meg til dette nye. Utrolig hvor fort man kommer ut av vanen på sånt, det var jo hverdagsmat når men var 20.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #16 Skrevet 22. oktober 2007 Nei, mer utstillinger, gallerirunder, vernissager, konserter, teater, Der går det kanskje single, attraktive og hyggelige menn? Jeg er mann, singel, kjekk og hyggelig osv (litt selvskryt er da lov? hehe), og går en del på utstillinger osv. Ikke for å sjekke, men for egen interesse. Det skjer jo stadig at man ser noen fine damer der, men alltid sammen med en annen ... ikke helt lett å bryte inn naturlig. Og "bommer" man og tilfeldigvis snakker til den som ikke er ledig, blir det en del kjipe blikk. Hjelp. Jeg synes single damer burde gå på utstillinger alene, uten venninne! Mye større sjanse for å komme i kontakt, i hvert fall.
Wonders Skrevet 23. oktober 2007 #17 Skrevet 23. oktober 2007 Jakt og fiske... Nei, mer utstillinger, gallerirunder, vernissager, konserter, teater, stand-up, entertainmentshows (storbandaftener) osv. Der går det kanskje single, attraktive og hyggelige menn? Er samme hvor, kommer ann på tråstarters intresser. Eneste som kanskje kunst osv IKKE har er kontaktannonser. Kanskje det er cheesy med sånne tilng, man har i hvert fall gjort ett realt forsøk, å får svar fra menn, om man velger å gå videre derfra, - er opp til en selv. Noen tenker høyt om seg selv, å vil ikke skrive, nei vel, da får man svare da. Så vet man at man har prøvd i det minste. Enig med single mannen, ikke kleng på venninder hele tiden, gå alene. Sjangsen for napp er større. Følelsen av frihet er mektig, og tiltrekkende.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #18 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg er mann, singel, kjekk og hyggelig osv (litt selvskryt er da lov? hehe), og går en del på utstillinger osv. Ikke for å sjekke, men for egen interesse. Det skjer jo stadig at man ser noen fine damer der, men alltid sammen med en annen ... ikke helt lett å bryte inn naturlig. Og "bommer" man og tilfeldigvis snakker til den som ikke er ledig, blir det en del kjipe blikk. Hjelp. Jeg synes single damer burde gå på utstillinger alene, uten venninne! Mye større sjanse for å komme i kontakt, i hvert fall. Skal begynne å gå alene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå