Gå til innhold

Desperate housewives sesong 4

Meaty

Anbefalte innlegg

SPOILERS HER ALTSÅ!

Jeg synes åpningen av sesong 4 har vært veldig lovende, mange spennende ting som har dukket opp!

Så hva tror dere? Hva er hemmeligheten til hun dama som har flyttet tilbake til Wisteria lane sammen med datteren sin? Er jenta kidnappet eller noe, og den ekte datteren er død?

Jeg lurer også på hva som skjer med "graviditeten" til Bree, tror dere folk finner ut at det bare er bullshit?

Også er det jo fryktelig spennende å se om Gaby og Carlos blir sammen igjen, hun hurpa Edie ser jo ut til å sette en stopper for det (og jeg blir så :kjefte: ! )

Men det er spennende da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SPOILERS HER ALTSÅ!

Jeg synes åpningen av sesong 4 har vært veldig lovende, mange spennende ting som har dukket opp!

Så hva tror dere? Hva er hemmeligheten til hun dama som har flyttet tilbake til Wisteria lane sammen med datteren sin? Er jenta kidnappet eller noe, og den ekte datteren er død?

Jeg lurer også på hva som skjer med "graviditeten" til Bree, tror dere folk finner ut at det bare er bullshit?

Også er det jo fryktelig spennende å se om Gaby og Carlos blir sammen igjen, hun hurpa Edie ser jo ut til å sette en stopper for det (og jeg blir så :kjefte: ! )

Men det er spennende da :jepp:

Endelig fått tid til å se de første episodene nå.

Hun Katherine er jammen kald og ekkel. Er nødt til å være noe rart med hensyn til datteren...

Samtidig syns jeg serien begynner å bli mer og mer far fetched. Er ikke mye reelt igjen der. Men hysterisk morsom til tider da.

Gleder meg til å følge med videre!

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Ja, synes serien tar litt vel av nå.. men d tenkte jeg på begynnelsen av sesong 3 og, hehe :)

Jeg lurer også fælt på hva hun Katherine skjuler.. d er noe som ikke stemmer med den dattera hennes. Og Edie er så utspekulert og ond!! Stygt å si det, men på slutten av sesong 3 tenkte jeg, jaja litt godt å bli kvitt henne.. men nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Huff, ja, hun Kath er skikkelig %/()%/). Jeg har sett de fem første episodene av ses 4. Lurer på hvem som finner lappen hun gamle dama skrev. Ojojoj. Spennende.

Mike og Tom er nam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne har jeg ikke sett før! Syntes det er like gøy fortsatt jeg, men på en annen måte. Gleder meg til ny episode i morgen.

Syntes så synd på danielle jeg, selv om hun er utrolig selvopptatt så er det synd å se henne gi fra seg babyen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes serien er enklere å følge med på nå enn den var før, det er ikke like mange parallelle historier som er flettet inn i hverandre nå. Det er en fordel for folk som meg, med tennplugghue. (virker bare i korte glimt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men begynnelsen og slutter en fortsatt like fin når mary alice forteller og alt kommer sammen til slutt. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men syntes det er veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men begynnelsen og slutter en fortsatt like fin når mary alice forteller og alt kommer sammen til slutt. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men syntes det er veldig bra.

Ja, det er liksom en sånn fin stemning som senker seg over Wisteria lane og det beviser at fruene ikke er så forskjellige som de liker å tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent på Gabby og Carlos! Hva som egentlig kommer til å skje der!

Var trist når dattra til Bree ga fra seg ungen, vet ikke om det er mine graviditetshormoner, men jeg satt å sippa skikkelig jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Var det den når de fant Victor?

Vet ikke hvordan episode nr det er jeg har sett :fnise:

Men det ble nesten litt merkelig egentlig nå, at han husker, og bla bla.....

men så var det så hyggelig syns jeg at mora og stefaren til Lynette ble venner igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ep 9 er på vei inn nå, men det går så treeegt i dag :sur:

Det er vel siste episode i denne sesongen? Da slutter det vel med en cliffhanger eller fem....

Men nå tør jeg nesten ikke lese mer i denne tråden før jeg har sett episoden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuuuuuuud!!!

Dette er faen meg det mest spennende jeg har sett på lang tid! :sjokk:

Jeg satt samlet og slo meg på låret, herregud! Og for et rot gata var etterpå! Det var jo også selfølgelig den fine slutten hvor mary alice snakket. Men døde carlos også? Og hva med familien til lynette! Stakkars :grine:

Jeg vil se meeeeeeeeeeeer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...