Gå til innhold

Stokke Peel

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og da tenker jeg på skinn.

Og hvor mye den koster ca? Og hvilke møbler-butikker i Oslo som fører den? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

...........

Endret av Asti
Skrevet

A. Huseby & co. i Møllergata og A-møbler på Alnabru har Stokke/Variér-møbler, ihvertfall. :)

Skrevet

Tusen takk, dere! :)

Jeg er overrasket over at de har så mange farger i skinn, fantastisk! Må si jeg ble litt gira på å ha en slik i petroleum eller blålilla. Det er en fantastisk stilig stol, og den er også utrolig behagelig. Skjønner godt at du er fornøyd med stolen, Vanedis! :) Ser for meg lange kvelder i den med et glass rødvin og en bok!

Skrevet

Vanedis -

jeg så de forskjellige stofftypene i dag, og falt pladask for dinamica. Er det slitesterkt? Tiltrekker det seg støv? Hva med flekker, går de av? Nå har du i sort, så nå er du kanskje spart for mye, men likevel. Det virket lunere og så finere ut enn skinn, synes jeg.

:)

Skrevet (endret)

............

Endret av Asti
Skrevet

Høres veldig bra ut :) Jeg så at det gikk an å få den i syrinlilla, og jeg ble temmelig betatt. Men det er klart, er en smule engstelig for at jeg ikke vil like fargen om ti år, og stolen kommer i så fall for å bli!

Tok er også veldig fin. Jeg liker den veldig godt, men den er ikke like grasiøs som Peel :)

Skrevet (endret)

.......

Endret av Asti
Skrevet

Kjekt å vite. Trekket er sikkert dyrt, men sannsynligvis mye billigere enn å kjøpe en ny :)

Da tror jeg det blir syrin når jeg går til innkjøp. Jeg har veldig nøytrale farger i hjemmet ellers (grått, hvitt og eik), så tror det kan bli stilig med et blikkfang!

Takk for tips, Vanedis, det virker som om vi deler smak i interiør.

Skrevet (endret)

..............

Endret av Asti
Skrevet

Nei, det var ikke denne jeg tenkte på. Det stoffet jeg så var lysere og mer lilla.

Tenkte å ha eik :)

Skrevet

Fin stol, men er den god å sitte i? Kan man slange seg i den, riktig kose seg? Syrinlilla høres nydelig ut, og fin farge til grått, hvitt og eik.

Skrevet

Den er faktisk utrolig komfortabel, ble kjempeoverrasket da jeg prøvde den :)

Skrevet

Er ikke fothviler og skammel det samme? :klø:

Skrevet

Aha, da skjønner jeg :) Likte den best uten fothviler, ble litt rotete med, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...