Gjest pella Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Har du noen fantastiske produkter du ikke klarer deg uten? Eller kanskje andre triks? Fortell oss om dem!
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Ikke noen stor hemmelighet kanskje men kulde funker jo på baggy morgenøyne. Kald teskje under øynene gjør underverker for meg i hvert fall. Har tørr og sensitiv hud så pleier også å sove med fuktighetsmaske på innimellom. Favorittproduktet mitt innen hudpleie må være ansiktsskrubb fra dermalogica. Oppdaget en helt ny verden da jeg begynte å peele huden regelmessig. Av sminke digger jeg shu uemura for holdbarheten. I håret bruker jeg hårkur hver gang jeg vasker det.
Rexina Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Hvor ofte peeler du huden, og hvilken skrubb bruker du?
Gjest Frk Åberg Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg mistenker også at peeling er bra for min hud, så det er kanskje mitt beste hudtips. Jeg peeler to ganger i uka med MD Formulations sin peeling. Den har mange små korn, noe som gjør at den ikke skraper bort huden. Vil igjen slå et slag for øyebrynsgelé. Jeg har ikke ekstremt buskete eller kraftige bryn, men de er heller ikke helt tynne og naturlig strømlinjeformede, så syns det er greit å ha styr på øyenbrynshårene. Syns også det gjør formen på brynene mer definert.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Hvor ofte peeler du huden, og hvilken skrubb bruker du? Jeg bruker som sagt dermalogica, og da den som heter skin prep scrub ca annenhver dag. Koster ikke så mye om du kjøper den på strawberrynet. På kroppen varierer jeg merkene mer men bruker skrubbevott på føtter og områder som tåler litt mer. Det jeg IKKE vil anbefale av peeling er kroppspeelingen til l'oreal (den grønne). Får allergiske reaksjoner av den....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå