Gjest humlemams Skrevet 8. april 2003 #1 Skrevet 8. april 2003 Se det for dere da jenter!! Et treff hvor alle vi - det virker som et særdeles godt miljø her inne - treffer våre diskusjonspartnere og meningsfeller ansikt til ansikt! Hadde vært spennende.......men kanskje ikke særlig gjennomførbart. Eller..? Mye latter Liitt lesbeflørt :kysse: Heftig meninsutveksling Noen litt sjenerte ...og dessuten fikk jeg anledning til å teste ut alle smiley'sene
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2003 #2 Skrevet 8. april 2003 nope.. ikke aktuelt for meg.. det er så mange gærninger at jeg har ingen planer om å avsløre anonymiteten min.. men dersom du vil, så kan du godt varsle her på KG at du kommer til å stå et bestemt sted i KarlJohan fra det til det tidspunktet.. så kan vi andre gå forbi å kikke på deg...? tenkte ikke det, nei...
Linemor Skrevet 8. april 2003 #3 Skrevet 8. april 2003 Tanken kan jo være gøy og leke med den, men KG har det kanskje best av at vi ikke gjør det. det er jo ganske mange medlemmer her så det kunne vel bli mer rot enn morro,og alle bor jo ikke i oslo området heller, så det får vel bli med tanken.
Tusenfryd Skrevet 8. april 2003 #4 Skrevet 8. april 2003 Tanken har vært luftet før. Det var ikke så mange som var interessert da - men ting kan jo ha forandret seg? Det ble også planlagt og arrangert et treff på Bryllup, og ingen stilte opp - uten å si fra at de ikke kom, etter de hadde sagtd e skulle komme. Så ett menneske satt på en restaurant og ventet på 10 stykker som aldri dukket opp. Råttent.
MarianneE Skrevet 8. april 2003 #5 Skrevet 8. april 2003 Tanken er jo grei, men poenget er jo anonymiteten! Hele vitsen med KG føler jeg at faller litt bort om vi skulle hatt et treff! Jeg tror ikke jeg ville kommet.......
Cilla Skrevet 8. april 2003 #6 Skrevet 8. april 2003 Hadde ihvert fall ikke villet planlagt livetreff med en gjest som ikke gidder å registrere seg, det ser jeg på som useriøst.
Gjest sexysadie Skrevet 8. april 2003 #7 Skrevet 8. april 2003 Jeg hadde blitt med på treff, men d spørs om alle de som har blitt bombet med trusler via mail hadde blitt med, men på den andre side vi hadde jo ikke vært nødt til å avsløre nickene våre på treffet da!
Tusenfryd Skrevet 8. april 2003 #8 Skrevet 8. april 2003 Det hadde vært råfestlig SS - å ikke avsløre nickene våre... hadde jeg skjønt hvem du var? Og du meg? Spennende.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. april 2003 #9 Skrevet 8. april 2003 Se det for dere da jenter!! Et treff hvor alle vi - det virker som et særdeles godt miljø her inne - treffer våre diskusjonspartnere og meningsfeller ansikt til ansikt! Hadde vært spennende.......men kanskje ikke særlig gjennomførbart. Eller..? Mye latter Liitt lesbeflørt :kysse: Heftig meninsutveksling Noen litt sjenerte ...og dessuten fikk jeg anledning til å teste ut alle smiley'sene Useriøst innlegg! Og hva mener du med "lesbeflørt"- tror du vi alle her inne er en haug med fjortisser som er ute etter å gjøre oss interessante for en haug glanende mannfolk på ett lugubert utested?? Minnie
Lula Skrevet 8. april 2003 #10 Skrevet 8. april 2003 Useriøst? :o Kanskje det, men at noen tenker tanken om hvordan et evt. live-treff med KG hadde artet seg er vel greit nok? Skal vi dømme alle tråder etter hvor "seriøse" de er, hadde vi vært nødt til å kutte langt mer enn 50% av dem Jeg hadde garantert ikke stilt på et live-treff. Det passer meg utmerket at jeg er anonym, så sånn vil jeg gjerne at det skal fortsette å være.
ivanka Skrevet 8. april 2003 #11 Skrevet 8. april 2003 må bare innrømme at jeg ser for meg en matkrig av dimensjoner...
Gjest Diva Skrevet 8. april 2003 #12 Skrevet 8. april 2003 Stemmer i med siste taler. Det er mange her jeg vil møte, og endel jeg helst ikke vil møte. Så vil vel heller kanskje treffe de som jeg har mest kontakt med i stedet for at alle skal bli avslørt og finne feil og mangler ved hverandre og fortsette krangler. (?) Det er skikkelig hett her til tider, og jeg vet ikke helt hvor bra det hadde vært hvis alle var i et skikkelig sammenstøt ? Eller kanskje det hadde vært gøy å pælme rundstykker og kjøttboller og spaghetti på hverandre ? Ikke vet jeg Artig tanke er det vaffal
Gjest Duchess Skrevet 8. april 2003 #13 Skrevet 8. april 2003 Ideèn, som også har vært nevnt før, er god den. Jeg er faktisk ikke så sikker på at det ville blitt "full krig" ved et eventuelt treff, tror det kunne blitt riktig så koselig, som kjent er det mye enklere å være tøff i trynet via en pc enn når man ser folk rett i øya og møter dem face 2 face. For min del tror jeg nok ikke det er aktuelt, rett og slett fordi jeg ønsker å bestemme selv hvem jeg skal møte, og det er ikke alle her inne jeg har noen videre interesse av å møte heller. Også er det som en annen her nevnte noe med anonymiteten som jo blir borte hvis en hel haug med brukere vet hvem du er. Foretrekker å ha kontrollen på det selv jeg.
MarianneE Skrevet 8. april 2003 #14 Skrevet 8. april 2003 Herregud, det hadde blitt DEN slosskampen!!!! :-?
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2003 #15 Skrevet 8. april 2003 Jeg møter en av dere jevnlig, ca to-tre ganger i uken. Vi sloss aldri. Kan det komme av at vi har kjent hverandre siden vi var ti år.....?
Gjest Lizbet Skrevet 8. april 2003 #16 Skrevet 8. april 2003 Har det intrykket at de som finner hverandre her inne og er på samme bølgelengde faktisk treffes IRL. Ellers så er bare tonen dem i mellom her inne så god at de virker som gamle venninner.... Hadde nok ikke dukket opp på noe treff nei....
MarianneE Skrevet 9. april 2003 #17 Skrevet 9. april 2003 Useriøst innlegg! Og hva mener du med "lesbeflørt"- tror du vi alle her inne er en haug med fjortisser som er ute etter å gjøre oss interessante for en haug glanende mannfolk på ett lugubert utested?? Minnie Helt enig, Minnie!!! Tror ingen av oss blir lesber så fort vi møtes, heller ikke late som! Dummeste jeg har hørt, Humlemams!!!! :x
Gjest sexysadie Skrevet 9. april 2003 #18 Skrevet 9. april 2003 ikke for det jeg treffes jevnlig en KGbruker og diskuterer stat, økonomi og samfunn med henne. Hun er statsviter og bærer sterkt preg av det.....
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #19 Skrevet 9. april 2003 Helt enig, Minnie!!! Tror ingen av oss blir lesber så fort vi møtes, heller ikke late som! Dummeste jeg har hørt, Humlemams!!!! :x Kor mange kan garantere at det ikkje er lesber på kvinneguiden? For om dei finst, og møtest, kvifor kunne det ikkje bli litt lesbeflørt då? Det vart ikkje påstått at alle er lesber eller vil lesbeflørte. Ikkje vart det foreslått å gå på ein luguber utestad heller. Kva hadde vore i vegen for eit møte på byens finaste restaurant? Så kan me heller lura på kvifor de fekk slike assosiasjonar... Monica L. (som likar damer...)
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #20 Skrevet 10. april 2003 gjest som hinter om lesbeflørt.. hadde du forventet å bli tatt seriøst? du gir oss seriøse gjester et dårlig rykte!! det finnes faktisk folk som poster som gjester innimellom (for min del fordi jeg poster ca en gang i mnd, så da gidder jeg ikke ha nick) og ikke er ekle sexfikserte snokere.. bare vanlige mennsker lesbeflørt... for et utrykk!! flørting er vel flørting.. og hver og en vet vel selv best hvilke legning man har.. jeg er i alle fall sikker på min.. og sikker på at jeg aldri ville møtt opp på KG livetreff..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå