Gå til innhold

Hjelp til å tolke en fyr!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Broren min har blitt venn med en arbeidskollega og denne mannen er en skikkelig sprudlende og utadvent fyr i begynnelsen av 30åra. Jeg har tidligere hilst på han, men ikke snakket med han. Jeg har fått vite at han er singel. Vi var på vei til en fest for ikke så lenge siden. Broren min, jeg, denne fyren og noen venner. Jeg merket med en gang at han snakket og tullet med alle unntatt meg. Han ble faktisk helt taus i nærheten av meg. Jeg torde ikke ta kontakt selv, siden jeg merket denne forskjellsbehandlingen. Jeg merket at han kikket en del ganger på meg ut over kvelden, men snakket ikke til meg. Han satte seg ved siden av meg helt til slutt når han var godt skjenka. Han visste en del om meg, men jeg reagerte på at han lo av alt jeg sa, og da mener jeg vanlige kommentarer jeg kom med. Jeg pekte på en mann og sa en liten kommentar til en venn. Da gjorde han stort nummer ut av det og sa jeg måtte skjekke mannen opp, mens han lo rått... Jeg forsto altså han han hadde fått med seg at jeg er singel. Jeg ble litt lei av oppførselen hans til slutt og spurte litt på tull om det var vinen han drakk. Da ble han taus igjen og så ned. Så trakk han seg vekk til slutt. Han skålte med meg at par ganger etter det, men han sa ikke så mye til meg.

Han har besøkt broren min etter dette et par ganger, men han fortsetter å snakke med alle og er taus rundt meg. Jeg har spurt moren min hva hun mener. Hun mener at han kanskje synes det er litt vanskelig å ta kontakt med meg siden vi begge er single og han vil ikke at broren min skal tro at han "prøver seg". Virker litt merkelig synes jeg siden vi er voksne folk begge to. Grunnen til at jeg spør her er fordi jeg synes han er en kjekk mann med en herlig personlighet. Bare litt synd at han oppfører seg så merkelig rundt meg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan godt hende at han synes du er en herlig person tilbake, men får prestasjonsangst foran deg. :)

Men for at mine tolkninger skal være bombesikre, må jeg jo se det med egne øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forelska trenger han ikke være, men det er mulig han unngår å prate med deg fordi han føler han må si noe originalt og bra for å få deg til å like han. I mitt hode et helt veldig vanlig fenomen som virkelig ødelegger for mange. I stedet for å skaffe de det de vil ha, får de ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, da trenger jeg ikke være redd for å ta kontakt selv iallefall! :) Han er nok ikke den første damene løper etter. Han er meget lav og litt kraftig. Men han har en spesiell personlighet som alle liker. Synes det er trist at han kan spøke og snakke med alle utenom meg. Jeg har aldri opplevd å bli oversett på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er helt klart interessert.

Jeg oppfører meg selv ofte som en idiot når damer jeg vil ha er i nærheten. Litt trist, men jeg kan ikke noe for det.

Gå og ta ham du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å komme litt mer i snakk med han når jeg ser han neste gang. :)

Gjest 20:32

Jeg mente ikke å vær overfladisk med kommentaren om utseende hans. I mine øyne blir han flottere for hver gang jeg ser han. Kan jo hende han synes jeg er stygg. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_kjekken_*
Han er helt klart interessert.

Jeg oppfører meg selv ofte som en idiot når damer jeg vil ha er i nærheten. Litt trist, men jeg kan ikke noe for det.

Gå og ta ham du :)

Haha, signerer den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...