Gjest lurende Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Hei. Sitter her og planlegger julegaver, og tenkte at en god venn av meg skal få klokke til jul. Dette er noe han har ønsket seg lenge, og har veldig bruk for. Er det noen som har tips til klokkemerker og typer som er av god kvalitet, til en pris på under 500kr? Kan gjerne være på internett. Trenger ikke være så mange syke funksjoner og slike ting. At den er passe vanntett og ser relativt lekker ut er mine eneste kriterier.
Gjest TS Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 *dytte* Ingen som kan hjelpe meg med dette? Et herre-armbåndsur, helst i stål eller noe til under 1000 kr?
tuji Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg jobbet i urmaker/gullsmedbutikk for noen år siden, og selv da hadde vi lite klokker i den prisklassen. De få vi hadde var ikke akkurat fine eller kule, og i hvert fall ikke vanntette. Så det er ikke sikkert du finner det du ser etter, dessverre.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Du kan titte litt på Casio sine ur. G-shock serien deres tåler både vann og masse juling. De har noen modeller i stål, men for å få dem under 500kr må du nok ut på nett.
Gjest Advena Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg synes - Axcent - har mange kule klokker, men om de er vanntette vet jeg ikke. Jeg har - denne - , og har hatt den i 3 år nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå