Gjest smurfit Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Har endelig funnet en herlig mann, men han tør ikke å prate med meg i edru tilstand!? Vet ikke hva jeg skal gjøre, og tør ikke sende han meldinger eller ringe han i frykt for å skremme han vekk. Hva gjør jeg? Og hvorfor gjør han dette???
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Har endelig funnet en herlig mann, men han tør ikke å prate med meg i edru tilstand!? Høres ut som en herlig mann, ja, som ikke tør prate med deg når han ikke er ruset. Gratulerer!
Gjest StockDama Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Høres ut som en herlig mann, ja, som ikke tør prate med deg når han ikke er ruset. Gratulerer! Uansett, kanskje han er veldig sjenert når han er edru? Ta kontakt du, ellers skjer det aldri noe =D
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Hmm... Ser jo det der kom ut litt feil ja... Har fundert litt fram og tilbake og kommer bare fram til at det beste er å prøve å glemme.... Begynner snart å kjøre igjen uansett....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå