Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har sett reklame for såkalte badstuer man kan kjøpe seg som påstår at man kan gå ned masse cm i vekt ved regelmessig bruk siden man svetter sånn. Det påstår at man bruker 500 kcal på en halvtime siden man svetter noe helt vanvittig. Det jeg lurer på er om dette bare vil være vesketap, eller om man genuint går ned i vekt på denne måten? Vil resultatet vare?
*Emma* Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg tror det dreier seg kun om vesketap (menj eg har ingen dokumenter å vise til.) Jeg så et program på tv her en dag med ei dame som skulle ned i vekt. Hun forsøkte et visstnok velkjent "opplegg" blant kjendiser og det var å løpe i ei badstu innpakket i plastfolie Hun orket en bitteliten stund bare...kom ut med 1 cm mindre rundt ilv og hofter og 0.5 kg lettere etter noe sånt...men etter 2 gladd vann eller noe sånt var hun tilbake til start
Gjest Kristin_ Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Det er dessverre bare vann Hvis det hadde gått an å slanke seg i badstu, så ville vi hatt store saunaer overalt, ikke SATS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå