Gå til innhold

Nytt for meg-råd..

Fremhevede innlegg

Gjest Kvinne fra vest
Skrevet

Jeg har ikke hatt spesielt blomtrende sexliv tidligere.Nå har jeg et "slags"forhold til en yngre mann og jeg er glad han syns en 32årig 1barnsmor er sexy.Særlig rumpa mi,så han vil absolutt bakfra.Dette er uvant for meg, men jeg liker det bedre og bedre faktisk.

Har jo lengtet lenge etter nærhet og samvær med en mann så kroppen min "reagerer" veldig på han.Bør jo slippe alle hemninger selvsagt men jeg lurer;Jeg blir så utrolig våt at det er helt flaut altså.Bare jeg vet han skal komme og ringer på så pipler det..,og under samleie så kan det renne ganske mye.Har jo lest at kvinner kan sprute, men det gjør ikke det og det har aldri vært sånn før.Jeg har aldri tidligere fått orgasme ved pentrasjon med penis i skjeden og jeg vet ikke om det er det jeg får nå heller..Bare at det er svært opphissende og godt og jeg får sammentrekninger med en gang han trenger inn og det kommer og går uten noe egentlig høydepunkt.Er det likevel en form for orgasme?Så er det hemningene..flaut,men er det normalt med så mye lyder.Jeg hadde aldri det før,men nå er det MYE!Jeg er trent og gjør mye knipeøvelser men idet han trenger inn så kommer gjerne en luft utblåsning og det kommer mange flere etterhvert.Og det kommer gjerne når det er deiligst for meg.Er alt dette helt vanlig?

Takknemlig for svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig, ja!

Nummer 1: Du er VELDIG heldig som blir så våt! :) Og sjansen for at han ikke liker at du blir det, er heller liten... Har i alle fall aldri møtt en mann som sier "æsj, er du våt?" :ler: De tar det som et stort kompliment, for det betyr jo at du er tent!

Nummer 2: Hvis han pumper skikkelig, og nesten tar den helt ut for hvert jukk, så pumper han mye luft inn. Det skjer med meg og. Jeg rødmer alltid litt når det skjer, men så knekker vi (partneren min og jeg) sammen i latter, for det er jo mest bare komisk. Har hørt at menn synes det er befriende om man ler sammen når man har sex og sånne ting skjer, det betyr at du slapper av..... Men jeg vet ikke. Uansett, synes det er flaut jeg og, men det er fullstendig normalt.

Og vet du hva, det er så herlig når kroppen reagerer så spontant på en mann! Jeg vet akkurat hvordan du har det, er i samme greia selv. Helt fantastisk! Nyt det for alt det er verdt. Du er kjempeheldig! :)

• 4 uker senere...
Gjest Kvinne fra vest
Skrevet
Vanlig, ja!

Nummer 1: Du er VELDIG heldig som blir så våt! :) Og sjansen for at han ikke liker at du blir det, er heller liten... Har i alle fall aldri møtt en mann som sier "æsj, er du våt?" :ler: De tar det som et stort kompliment, for det betyr jo at du er tent!

Nummer 2: Hvis han pumper skikkelig, og nesten tar den helt ut for hvert jukk, så pumper han mye luft inn. Det skjer med meg og. Jeg rødmer alltid litt når det skjer, men så knekker vi (partneren min og jeg) sammen i latter, for det er jo mest bare komisk. Har hørt at menn synes det er befriende om man ler sammen når man har sex og sånne ting skjer, det betyr at du slapper av..... Men jeg vet ikke. Uansett, synes det er flaut jeg og, men det er fullstendig normalt.

Og vet du hva, det er så herlig når kroppen reagerer så spontant på en mann! Jeg vet akkurat hvordan du har det, er i samme greia selv. Helt fantastisk! Nyt det for alt det er verdt. Du er kjempeheldig! :)

Tusen takk for fint svar fra deg "Sans",godt jeg fant det igjen,(har reist mye i det siste,og ikke fått svart.)

Ja takk,jeg er nok heldig som føler sånn overskudd og lyst.Må nesten bli kjent med kroppen min på nytt etter en sånn seksuell blomstring.Veldig godt å høre at div."bieffekter" er helt vanlig da.Prøver å slappe av med det, å slippe hemninger,men som deg,jeg rødmer stadig vekk hihi..Men jeg ser jo tydelig at han setter pris på at jeg er så lysten.

Han er som nevnt litt yngre enn meg og han har aldri vært sammen med "voksne jenter",men han er storfornøyd med meg!

Det skyldes nok også det at han ikke har hatt så gode seksuelle erfaringer tidligere,og mener det mest skyldes at han har en svært kraftig penis,(spesiellt tykkelsen),som har vært litt problematisk for hans tidl. veninder.ifølge han da..

For meg så er det sånn at jeg med min tidl.mann følte at jeg gjerne ville ta i mot "mer" enn han hadde så nå oppleves jo dette som litt pirrende da. Men, det virker som om det er bakfrastillingen som er mest komfortabel og god for meg pga.str. hans.

Akkurat som om skjeden i denne stillingen åpner seg best for hans penis.Vet ikke hvor vanlig dette er og om hans str. også gjør at det blir mer "fislyder?

Lurer litt på..,altså for meg er det bare godt og fint med hans str.og nyter det, men litt ubestemmelig(?) orgasmefølelse?

Hvordan skal det føles egentlig? Jeg føler det litt stramt, godt og vondt liksom..Jeg får mange ganger ukontrollerte sammentrekninger rundt hans penis under samleie,men ikke en bestemt orgasme.??

Takk for svar!

Skrevet

samme her, blir veldig våt og synes det kan være veldig flaut. føles som om jeg tisser på meg noenganger....

Gjest Kvinne fra vest
Skrevet
samme her, blir veldig våt og synes det kan være veldig flaut. føles som om jeg tisser på meg noenganger....

Ja, ikke sant..jeg lurer faktisk på om jeg ikke små"skvetter" litt innimellom.Leste et sted at det kan sive ut litt i blanding med det andre våte hos enkelte.Merker det blir veldig press og utvidelse mot urinblære.

Nesten mest flaut syns jeg det er når han kommer bak meg og han ser min "tilstand" idet han fomler seg klar. Og så kommer den sedvanlige luftutblåsningen i det han kommer rett.

Det er akkurat som om skjeden nærmest "suger"luft når jeg har det sånn. Har andre dette?

Han ble veldig overrasket de første gangene, men nå syns han nærmest det er litt"sexy"...?

Jeg er helt avslappet med det og lar det bare komme , vet jo det kommer..men likevel flaut

Gjest Sjenert 78-mod.
Skrevet
Ja, ikke sant..jeg lurer faktisk på om jeg ikke små"skvetter" litt innimellom.Leste et sted at det kan sive ut litt i blanding med det andre våte hos enkelte.Merker det blir veldig press og utvidelse mot urinblære.

Nesten mest flaut syns jeg det er når han kommer bak meg og han ser min "tilstand" idet han fomler seg klar. Og så kommer den sedvanlige luftutblåsningen i det han kommer rett.

Det er akkurat som om skjeden nærmest "suger"luft når jeg har det sånn. Har andre dette?

Han ble veldig overrasket de første gangene, men nå syns han nærmest det er litt"sexy"...?

Jeg er helt avslappet med det og lar det bare komme , vet jo det kommer..men likevel flaut

Hei, dette høres kjent ut.Hadde et forhold hvor jeg fikk veldig mye luft under sexen.Ikke hatt det så mye med andre.Fikk det mest under bakfrastilling ja.Tror det hadde med at hans penis hadde en "bananfasong" nedover og var litt myk..?(Også han ganske veluystyrt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...