Gå til innhold

Ute om natten eller om dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to katter, den ene liker å drive ute om dagen og være inne å sove om natten mens den andre sover om dagen og er ute om natten..

På en måte er det litt greit at de er ute om dagen, men på den andre siden er det mindre trafikk og folk ute om natten.

Hva foretrekker du at din(e) katt(er) gjør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å si... Jeg foretrekker egentlig at katten min er ute om natten, siden hun har en tendens til å ville ut mellom fem og syv om morgenen - noe som kan være litt vel tidlig for oss. ;) Tror ikke jeg har noen preferanser, egentlig.

Skrevet

Jeg har kattedør slik at katten selv kan velge! :Nikke:

Skrevet

Jeg har ingen preferanser. Vi har kattedør og kattene velger selv når de vil være ute. Den minste går aldri ut annet enn om sommeren når hun kan gå ut den åpne verandadøren, den eldste ser ut til å foretrekke å være ute på dagtid.

Skrevet

Katten vår er ute hver natt. Bare inne om natten hvis det er "snøstorm" eller kaldere enn 10 kuldegrader. De gangene han er inne vekker han oss tidlig, 04-05 tiden. Han kommer med en gang vi står opp. Spiser og legger seg i favorittstolen.

Skrevet

Jeg vil helst ha kattene mine inne om natta. Det er fordi vi har hatt noen katter som har blitt påkjørt og det har skjedd på natta eller sent på kvelden etter at det har blitt mørkt.

Kattene mine er heldigvis gla i å være inne så de er inne hver natt.

Skrevet

Har også kattedør, så mine går ut og inn som de vil. Helt genialt :-)

Synes det blir veldig "feil" å konsekvent ha katta ute hver natt, som noen over her skriver. Stakkars pusen.....

Skrevet

Storepusen min er ute og inne når han føler for det,så det er litt opp og ned. Men for tida er han mest ute om kvelden,og inne på dagen. Han velger selvfølgelig det selv,men virker som om han syns det er fint å være inne på dagen,mens vi er på jobb,sammen med minstepus (som ikke er gammel nok til å være ute enda)

Skrevet

JEG foretrekker at de er inne om natten. Slipper de ut så fort vi våkner om morningen, heldigvis ingen som maser før de ser at vi står opp. Kommer å møter oss når vi kommer hjem fra jobb, så er de inne/ute hele kvelden og kommer nesten alltid inn før vi legger oss.

Skrevet

Min rampepus er inne om natten. Synes ikke akkurat det er særlig stas å bli vekket av katteslagsmål midt på natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...