Gjest Gjest_Helena_* Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Kjæresten min ønsker at jeg skal utfordre han på områder han ikke har prøvd/kanskje er litt usikker på....har lyst å overraske han så hva er det menn synes kan være litt over kanten/i grenseland? Vet at det er veldig indivituelt, men trenger inspirasjon :-)
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 har du spurt han hva han kunne tenke seg da?
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Hva med at du leker litt med ham der bak?
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Hva med at du leker litt med ham der bak? Lar ham få være litt skaphomofil for en kveld ved å stikke ting opp der bak?
Gjest Gjest_Helena_* Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Har lyst å overraske han, og har derfor ikke spurt han direkte! Men leke bak er en bra tanke!
Frk Johansen Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Ta han med i dusjen og tiss på han, de aller fleste vil vel bli overrasket da Tror jeg ville spurt hva han fantaserer om, det som tenner noen er avskrekkende for andre... Greit å styre unna det han eventuelt finner avstøtende. De fleste menn digger vel en finger eller liten dildo i anus, min gjør i alle fall det Hva med å kjøpe et kostyme? Eller et antrekk i lakk eller lær? Mulighetene er jo mange... Eller olje og latekslaken, det er en sikker vinner hos oss!!
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Ta han med i dusjen og tiss på han, de aller fleste vil vel bli overrasket da Tror jeg ville spurt hva han fantaserer om, det som tenner noen er avskrekkende for andre... Greit å styre unna det han eventuelt finner avstøtende. De fleste menn digger vel en finger eller liten dildo i anus, min gjør i alle fall det Hva med å kjøpe et kostyme? Eller et antrekk i lakk eller lær? Mulighetene er jo mange... Eller olje og latekslaken, det er en sikker vinner hos oss!! Har prøvd det, vil ikke akkurat si det var digg. En ny opplevelse, men maser ikke akkurat om og gjør det igjen. Da vil jeg heller si det var digg når dama satt seg opp på ansiktet mitt og komanderte meg... Slikk fitta mi
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 Har lyst å overraske han, og har derfor ikke spurt han direkte! Men leke bak er en bra tanke! Bare han ikke må bæsje akkurat når du fiklet med rompehullet og tarmene hans sa.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 Kle dere ut som gris og esel på bondegård og si "nøff,nøff/oink/oink" og le masse. Det blir han sikkert tent av. Eller lei inn en Sputnik og Cowboy-Laila film og kjøp inn popcorn. Da blir han nok glad.
Gjest Jsmsetih Skrevet 21. oktober 2007 #10 Skrevet 21. oktober 2007 Lar ham få være litt skaphomofil for en kveld ved å stikke ting opp der bak? Og der var den igjen ja.. Hvorfor er man homofil hvis man liker stimulering av en erogen sone? Såvidt jeg vet så kysser homofile også. Er man homo hvis man kysser kjæresten sin også? Er det noen sexaktiviteter som gjør jenter homo med en gang de prøver det? Hvorfor/hvorfor ikke?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå