Gjest Kristin_ Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Topic og poll sier vel strengt tatt det meste. Hva er "verst" av slanking (av den gode gammeldagse sultne sorten) og trening? Er det verst å være sulten, eller svette på et helsestudio? Synes det virket som en interessant problemstilling. Kjør debatt
Bokormen Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Å være sulten! jeg eeeelsker mat.... *smatte*
Gjest Bellatrix Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Å være sulten er ubehagelig (med mindre man har en spiseforstyrrelse og får kick av sultfølelsen), å trene gir en god følelse og er sunt på mange måter. Og spørsmålet var?
Gjest Peachbud Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Å være sulten. Greier ikke konsentrere meg om noenting da. Trening kan være gøy. Deilig med endorfiner (?) svømmende i blodet. Spesielt dans og løping er gøy.
Gjest Kristin_ Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Å være sulten er ubehagelig (med mindre man har en spiseforstyrrelse og får kick av sultfølelsen), å trene gir en god følelse og er sunt på mange måter. Og spørsmålet var? Ikke alle er enige, mange sulter seg gladelig på lange slankekurer for å slippe slitet med trening Men jeg kunne godt tenkt meg å se litt størrelsesforhold mellom gruppene.
Cata Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Trening er verst. Jeg synes det er pyton. Vet det er viktig så prøver å få tid til det, men lystbetont blir det aldri selv om kroppen har godt av det. Men jeg kan gjerne gå sulten. Det er verst i starten. Når man blir vant til det er det ikke så ille. (Og nå snakker vi "sulten" som i "frivillig slanking" og ikke som i "har ikke mat") .
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 hater å være sulten. elsker å trene.
Gjest Tigress Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 Å sulte er omtrent like trasig som joggetur i sludd. Ellers: foretrekker å trene framfor å sulte, men velger en kompromissløsning hvis jeg skal ned i vekt. Har ikke tid til å trene så mye at jeg kan spise hva jeg vil og ikke legge på meg. Å kontrollere inntaket sammen med en levelig treningsplan fungerer fint. Men jeg klarer ikke å forstå at det går an å IKKE like å trene?? Jeg bare klarer ikke å tenke slik - er det noen som kan forklare?
¤flicka¤ Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 Å sulte er verst, uten tvil. Trening er jo morsomt! Men jeg vet at det ikke er alle som føler det sånn.
Gjest Frk Åberg Skrevet 21. oktober 2007 #10 Skrevet 21. oktober 2007 Kan man svare selv om man aldri har slanket seg? Jeg liker å trene, og blir i dårlig humør hvis jeg ikke gjør det, så sier definitivt at det er verst å være sulten. Ser egentlig ikke hvorfor man skal være det heller. Spiser man sunt, bør man vel kunne spise seg mett? Eller ta seg noen gulrøtter som mellommåltid?
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #11 Skrevet 21. oktober 2007 Begge deler er noe dritt. klarer hverken det ene eller det andre...
Gjest Kristin_ Skrevet 21. oktober 2007 #12 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg liker å trene, og blir i dårlig humør hvis jeg ikke gjør det, så sier definitivt at det er verst å være sulten. Ser egentlig ikke hvorfor man skal være det heller. Spiser man sunt, bør man vel kunne spise seg mett? Eller ta seg noen gulrøtter som mellommåltid? Målet er å se hva folk foretrekker mellom de to fordommene folk har mot trening og slanking, nemlig at hvis man slanker seg er man sulten og trening er noe dritt, men hva er verst ?
moon-flower Skrevet 21. oktober 2007 #13 Skrevet 21. oktober 2007 Definitivt verst å trene! Hehe... Hater trening
Gjest imli Skrevet 21. oktober 2007 #14 Skrevet 21. oktober 2007 Har aldri slanka meg, men liker ikke å være sulten. Skulle jeg slanka meg en gang ville jeg definitivt trena mer, istedetfor å spise mindre.
Gjest Blondie65 Skrevet 21. oktober 2007 #15 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg kan ikke fordra å trene. Altså joda jeg det er faktisk helt greit når man er kommet i gang, men jeg liker det ikke. Men jeg går ikke sulten for det liker jeg ikke i det hele tatt. Hvis jeg ble nødt til å gå sulten for å bli slank hadde jeg foretrukket å fortsatt være uslank. Så det verste er å være sulten.
Gjest Marillia Skrevet 21. oktober 2007 #16 Skrevet 21. oktober 2007 Å gå sulten er helt klart verst!
Nigo-san Skrevet 21. oktober 2007 #17 Skrevet 21. oktober 2007 Å trene er altfor slitsomt til å være behagelig. Alle jeg har snakket med har lovet meg at "etter en stund blir det bare deilig, du får energi og blir piggere!"- men jeg holdt på fast i over ett år og ble fremdeles bare sliten Da er det bedre å være sulten. Dessuten mister man litt sultfølelse etterhvert, så det går over.
Abraxas Skrevet 21. oktober 2007 #18 Skrevet 21. oktober 2007 (endret) ..... Endret 21. juni 2009 av Abraxas
birgitte242 Skrevet 22. oktober 2007 #19 Skrevet 22. oktober 2007 Å trene! Sultfølelsen forsvinner etterhvert. Å trene er like jævlig uansett hvor lenge jeg holder på
Arwen Skrevet 22. oktober 2007 #20 Skrevet 22. oktober 2007 Det er verst å gå sulten, men man trenger ikke gå sulten for å slanke seg så jeg slanker meg heller med å spise riktig enn å trene likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå