Sans Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Jadda, skal ikke være enkelt. Jeg fikk en prøve på en ansiktskrem på apoteket, fikk beskjed om at den var fin også til svært sensitiv hud. Flott For jeg har vabler i hele ansiktet nå. (ikke hele, tok ikke sjansen på å smøre hele, men allikevel) Uansett; noen anbefalinger til en krem jeg kan prøve?? Det går som regel greit om sommeren, men nå er vinteren her igjen, og jeg blir så forferdelig tørr i ansiktet! Og den kremen jeg tålte hele forrige vinter tåler jeg ikke lenger, og den neste kremen jeg fant som jeg tåler, har jeg også begynt å reagere på. Og jeg har ikke lyst til å flasse i ansiktet....
Gjest hudpleier Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 høres ut som du har en miljøskadd hypersensitive hud... anbefaler deg å dra til hudpleier for å få råd og veiledning.... mange forskjellige kremer man kan bruke så spør etter prøver så du ikke gjør noen bomkjøp....
Sans Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2007 høres ut som du har en miljøskadd hypersensitive hud... anbefaler deg å dra til hudpleier for å få råd og veiledning.... mange forskjellige kremer man kan bruke så spør etter prøver så du ikke gjør noen bomkjøp.... Miljøskadd??
Gjest hudpleier Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Miljøskadd?? ja d r en hud som har hatt for dårlig beskyttelse fra miljøet, altså eksos, pcskjermer, tv, lysstoffrør, aircondition osv.... da blir den miljøskadd, skjer ofte m de som har en sensitive hud i utgangspunktet... fullt mulig å skape balanse i huden igjen, men d krever gode produkter....
foxy09 Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 det høres ut som om huden din er miljøskadd ja! men jeg vel anbefale deg rensesettet til mary kay, det er helt uten parfyme, og unødvendige tilsettningsstoffer. venninna mi har veldg sensitiv hud, og ble veldig positiv overrasket av produktene til mary kay :-D
Sans Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2007 men jeg vel anbefale deg rensesettet til mary kay, det er helt uten parfyme, og unødvendige tilsettningsstoffer. venninna mi har veldg sensitiv hud, og ble veldig positiv overrasket av produktene til mary kay Du, jeg har hørt ei annen også nevne Mary Kay! Hvor kan jeg få tak i prøver på slike produkter? Og når vi først er i gang... Jeg har EKSTREMT tørr hud på hendene, har et par hudkremer som hjelper, men fra september og ut mai er det gjerne helt forferdelig. Tips??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå