Gjest Gjest_***_* Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 jeg ville feire 2års dagen vær med bare oss 2. han sa.. nei jeg søstra mi vil komme så vi kan gjøre det en annen gang!! men jeg mener det bare er speielt den dagen vi faktisk har vært sammen i 2år.. hva synes dere...?? ble skuffa og føler meg litt "sviktet" nå.. søstra blir altid prioritert og er her 6dager i uka å er 21år!!!!
TwinFlame Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Nei, herregud. Da hadde jeg sagt ifra. Du er KJÆRESTEN hans, dere har vært sammen i 2 år. Hun er SØSTEREN hans, og hun har han sikkert sett mesteparten av livet, og fremdeles 6 dager i uka. Bare si ifra. Det virker jo da som at det betyr ganske lite for han, og at han ikke er interessert i å feire de to årene som dere har hatt sammen? Det der var bare frekt og følelsesløst. Fortell hvordan du føler det du, gjest.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Nei, herregud. Da hadde jeg sagt ifra. Du er KJÆRESTEN hans, dere har vært sammen i 2 år. Hun er SØSTEREN hans, og hun har han sikkert sett mesteparten av livet, og fremdeles 6 dager i uka. Bare si ifra. Det virker jo da som at det betyr ganske lite for han, og at han ikke er interessert i å feire de to årene som dere har hatt sammen? Det der var bare frekt og følelsesløst. Fortell hvordan du føler det du, gjest. en søster er faktisk nærmere en hva en kjæreste er. En kone er nærmere en hva en søster er. Så faktisk gjorde han ikke noe galt. men selvfølgelig så burde han tatt hensyn og sakt til søsteren at hun kunne komme en senere dag. Men i bunn å grunn gjorde han ikke noe galt
TwinFlame Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Men kjære deg, det er et 2 års jubileum! Det er deres dag, og de skal feire deres kjærlighet og at de har vært sammen i 2 år. Og 2 år er faktisk en stund. På en dag som dette er fkatisk, i allefall i mine øyne, kjæresten litt viktigere. Dessuten skriver TS at søstra er der 6 av 7 dager i uken. Også sier han at de må ta det en annen dag? Jaha....
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 som jeg skrev så burde han tatt hensyn og sakt at søstra kunne vente. men i bunn å grunn så er en søster nærmere en hva en kjæreste er så jeg synes ikke han gjorde noe galt. Kanskje litt egoistisk men det var ikke galt
leila Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Virker for meg en sånn fjortisgreie, men nå er jeg godt voksen. Var sikkert sånn sjøl i yngre dager, men man kan godt feire dagen med søstera og. Han er sikkert veldig glad i henne. Oghusk han er en MANN, slikt er ikke viktig for menn. Bær over det og heller fest m jentene
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 synes det er viktig og markere sånn dager jeg.. komme seg litt bort fra den grå hverdagen og feire kjærligheten...
Nana Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har alltid vært veldig for å feire/markere dager. Lærte det av en jeg var sammen med for mange år siden og det betydde mye for meg. Hele det første året så gjorde vi noe lite på "datoen vår" pr mnd.. sikkert litt overkill for mange men for oss var det kjemperomantisk og en markering av at vi hadde funnet den rette (trodde vi da). Trengte ikke å være store greier, av og til et kort, blomster, bake en kake, gå ut og spise etc. Kan forstå at ikke alle er så "ekstreme" men å feire års - dager er spesielt uansett.. ihvertfall i mine øyne. Om jeg hadde reagert på at han ville ha med søsteren på feiringen hadde berodd på hvordan forholdet var ellers. Hvis jeg følte at han elsket meg og at alt var flott så hadde jeg bare syns det var kjekt at søsteren var med. Hvis jeg følte meg tilsidesatt og / eller ikke elsket fra før hadde jeg blitt kjempesåret og lei meg og tatt det som enda et tegn på at jeg ble nedprioritert (snakker av erfaring her også ;-) )
Gjest ***-* Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har alltid vært veldig for å feire/markere dager. Lærte det av en jeg var sammen med for mange år siden og det betydde mye for meg. Hele det første året så gjorde vi noe lite på "datoen vår" pr mnd.. sikkert litt overkill for mange men for oss var det kjemperomantisk og en markering av at vi hadde funnet den rette (trodde vi da). Trengte ikke å være store greier, av og til et kort, blomster, bake en kake, gå ut og spise etc. Kan forstå at ikke alle er så "ekstreme" men å feire års - dager er spesielt uansett.. ihvertfall i mine øyne. Om jeg hadde reagert på at han ville ha med søsteren på feiringen hadde berodd på hvordan forholdet var ellers. Hvis jeg følte at han elsket meg og at alt var flott så hadde jeg bare syns det var kjekt at søsteren var med. Hvis jeg følte meg tilsidesatt og / eller ikke elsket fra før hadde jeg blitt kjempesåret og lei meg og tatt det som enda et tegn på at jeg ble nedprioritert (snakker av erfaring her også ;-) ) hadde synes det var koselig jeg å vis hu ikke hadde vært der hele tiden.. for vil gjerne ha en dag hvor det bare er jeg å han..! trenger litt oppmersomhet.. særlig på dagen vår da vis sliter litt om dagen.. ellers så hadde jeg ikke brydd meg men han vet at jeg har sett fram til og være bare oss 2.. han har seriøst overnattingsgjester hver dag..
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #10 Skrevet 20. oktober 2007 for meg kan det nesten virke som du er sjalu på søsteren. Ihvertfall ut fra hva du skriver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå