Gå til innhold

Trenings cd

Anbefalte innlegg

Gjest karikari
Skrevet

hei

har kjøpt med trenings dvd med vår alles Kari . den er kjempe bra. video vitamin 5.

men jeg trenger musikk til jobben. skikkeli aerobic musikk som får humøre og svetten opp.

ser det finnes noen bodt work cd men finner bare gamle

noen som har en som er bra?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kristin_
Skrevet

Det finnes jo alle slags Dance Mania, Trance Mania, Dirty Work (tror jeg det er noe som heter) etc sanger som har relativt høyt tempo. Og hvis sånn musikk klarer å få deg igang, så er jo det noen tips? Enkelte steder kan du også kjøpe skreddersydde aerobic-cder, kan se om jeg kan grave frem noen linker til deg :)

Skrevet
hei

har kjøpt med trenings dvd med vår alles Kari . den er kjempe bra. video vitamin 5.

men jeg trenger musikk til jobben. skikkeli aerobic musikk som får humøre og svetten opp.

ser det finnes noen bodt work cd men finner bare gamle

noen som har en som er bra?

Jeg har også videovitamin 5.Fatburner,

Blir du ikke svett og anpusten av den,så vet ikke jeg.

Men du er kanskje super godt trent?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

30 kilo for mye på magen og i ellendig form

hahahaha..har bare tatt program 1: nybgeynner to ganger og er støl...(og ble svett) men utrolig gøy da. fant en gammel mc music cd, men det kommer plutselig rolige sanger og da m¨jeg bytte. litt gamle sanger også.glere med stort til å fortsette og håper formen er på topp etter hvert...

er ute etter typisk aerobic musikk eller hva jeg skal kalle det. hører mest påp rock til vanlig, men til trening får jeg giv av at det dunker litt gjerne syngbar musikk.

gjerne er cd med musikk som passer til den typen aktivitet, og med flere bra sanger etter hverandre så en slipper å bytte sang under trening. vanskelig å trene til rolie sanger.

evig optimist

Skrevet
30 kilo for mye på magen og i ellendig form

hahahaha..har bare tatt program 1: nybgeynner to ganger og er støl...(og ble svett) men utrolig gøy da. fant en gammel mc music cd, men det kommer plutselig rolige sanger og da m¨jeg bytte. litt gamle sanger også.glere med stort til å fortsette og håper formen er på topp etter hvert...

er ute etter typisk aerobic musikk eller hva jeg skal kalle det. hører mest påp rock til vanlig, men til trening får jeg giv av at det dunker litt gjerne syngbar musikk.

gjerne er cd med musikk som passer til den typen aktivitet, og med flere bra sanger etter hverandre så en slipper å bytte sang under trening. vanskelig å trene til rolie sanger.

evig optimist

Selv har jeg tatt alle programmene under en treningsøkt

unntatt styrketreningsdelen.

Men du kan jo prøve på powermusic.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...