Bandena Skrevet 7. april 2003 #1 Skrevet 7. april 2003 Her er et nytt nettsted jeg fikk tips om. Det har høyde og luft under taket. Til dere som er interessert: http://www.aimoo.com/forum/freeboard.cfm?id=442379
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2003 #2 Skrevet 7. april 2003 Da hadde det vært fint om alle som ikke liker reglene og som føler seg sensurert her på KG, kunne samle seg på det forumet og diskutere der. Det forumet trenger alle medlemmer de kan få, da ingen av kategoriene har mer enn 8 innlegg. Men det er klart, at med noen heftige diskusjoner i fri utfoldelse så skulle det vel kunne gå ann å løfte aktivitetsnivået betraktelig. Lykke til!
Bandena Skrevet 7. april 2003 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2003 Godt observert, for ingen fora kommer vel ferdig med medlemmer og diskusjoner, eller?
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2003 #4 Skrevet 7. april 2003 Nei, de gjør jo ikke det, alt har en begynnelse. Noen må starte en rekke heftige diskusjoner for å komme i gang, men jeg tror det kreves minst en 10 - 12 aktive som starter innlegg i stor stil. Brukere av KG er vant til et høyt aktivitetsnivå på forumet og kan fort gå lei dersom det er lite aktivitet.
Bandena Skrevet 8. april 2003 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2003 Regner med at det er et stort og variert sortiment av KG brukere også At det går tregt i begynnelsen er ikke så merkelig. Alle må starte et sted, ikke sant. Det er ikke snakk om å måtte si opp sitt medlemskap her, det er snakk om å få et utvidet tilbud. Jeg surfer mange steder selv, og et nytt sted er alltid spennende.
MarianneE Skrevet 8. april 2003 #6 Skrevet 8. april 2003 Mulig jeg er litt stygg nå, men om ikke man tåler KG-reglene, ja da får man heller bare finne seg et nytt forum!
Bandena Skrevet 8. april 2003 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2003 Har ikke sagt noe med forumregler her. Samtidig vil jeg bare opplyse deg om at Brumm staves med to M'er. Og siterer man fra en bok, så bør man gi en referanse. Mulig jeg er stygg jeg også, men jeg har et spesielt forhold til bøkene til Milne
MarianneE Skrevet 9. april 2003 #8 Skrevet 9. april 2003 Har ikke sagt noe med forumregler her. Samtidig vil jeg bare opplyse deg om at Brumm staves med to M'er. Og siterer man fra en bok, så bør man gi en referanse. Mulig jeg er stygg jeg også, men jeg har et spesielt forhold til bøkene til Milne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå