Gå til innhold

elveblest.

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

En stor del av befolkningen har det, men det er lite kjent blant de fleste.

Er det noen her med kronisk elveblest???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kronisk? Visste ikke at man kunne ha det. Jeg har hatt elveblest EN gang i mitt liv. Jeg fant aldri ut av hvorfor, men det forsvant heldigvis, og har aldri kommet tilbake siden.

Gjest Lady-M
Skrevet

Jeg har kronisk elveblest!!! Og det er ikke spesielt kult! :x

Bruker Zyrtec allergitabletter og de hjelper hvertfall mot kløen. Får ikke sånne store "kaker" som de fleste fobinder med elveblest, men mindre prikker som flytter seg hit og dit og det klør noe så fryktelig!

Hudlegen mener det er ingen varig kur for det her, og mener det er noe jeg ikke tåler... men jeg finner ikke ut hva det er.. Har en følelse av at det er hvitt sukker.. hmm... og det er jo litt kjedelig ettersom jeg klare å dytte i meg ganske store mengder med godis! :lol:

Gjest Starya
Skrevet

Ikke kronisk, men jeg får det nå og da. Som oftest dersom jeg har vært utsatt for kulde og kommer inn i et varmt rom. Da får jeg det på lårene. Jeg kan få det dersom huden utsettes for press, som feks en litt for trang bukselinning...

Det verste utbruddet hadde jeg i påsken for et par år siden. Da fikk jeg allergimedisin på resept som kunne hjelpe å få det til å gå tilbake, det hade aldri vart så lenge på meg før. (over en uke *kløklø*) Ser ikke bort fra at et overinntak av marsipan o.l. kan ha hatt en medvirkende årsak den gangen... :oops: :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...