Gjest Gjest_pusejenta_* Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Ønsker ikke trutmunn akkurat men noen ganger er det kjipt med små lepper........... Elsker fargen dyp rød, men noe jeg sjeldent bruker for jeg vet at mørke farger passer dårlig til min leppe fasong. Hvordan sminker dere leppene deres?
Gjest hyggelig Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 for å sminke små, smale lepper ville jeg ha begynt med en lipliner i samme farge som leppene, og tegnet bittelitt utenfor de naturlige leppekonturene. lyse farger gjør leppene større, så jeg hadde avsluttet med et lag lys leppestift/gloss.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Dersom man har veldig små eller smale lepper, kan det bli veldig vanskelig å få et pent resultat med mørkere farger. Et kjempegodt alternativ er å fylle de med restylane, det gjorde jeg med svært godt resutalt, nå kan jeg bruke alle farger. Eller bruke gloss med collagen som fåes kjøpt i parfymerier, den forstørrer også leppene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå