Gå til innhold

Fattigdom i Norge .

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå skal egentlig ikke leirskoler koste noe, så vidt jeg vet er det lovbestemt, uten at det dermed fungerer slik.

Ellers blir det litt feil å stille sultne barn i Afrika opp mot barn som holdes utenfor av økonomiske grunner i Norge. Det er ikke bare tomme mager som er et problem for barn, men også følelsen av å være annerledes enn de andre barna, og det skal man ikke kimse ad.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida , jeg ser poenget ditt og jeg syntes egentlig ikke at for store forskjeller mellom folk er noe å direkte trakte etter .

I forhold til det med barn som dør av sult og barn i norge som stenges ute fra de aktivitetene de fleste andre barn får være med på , så mangler jo også de barna i norge noe som kunne gjort livet deres rikere , men det er liksom mer kritisk at noen dør pga mat mangel , medisin mangel , forurensning/forgiftning etc enn at noen aldri kan være med på kino , holde bursdagsselskap , gi bort presanger , dra på kafe ol .

Skrevet (endret)

Alt er relativt Væren, og samtlige av disse små barna vi snakker om er hovedpersonen i sine egne liv.

Det skulle ikke være nødvendig å velge mellom dem heller.

Endret av mysan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...