mysan Skrevet 21. oktober 2007 #41 Skrevet 21. oktober 2007 Nå skal egentlig ikke leirskoler koste noe, så vidt jeg vet er det lovbestemt, uten at det dermed fungerer slik. Ellers blir det litt feil å stille sultne barn i Afrika opp mot barn som holdes utenfor av økonomiske grunner i Norge. Det er ikke bare tomme mager som er et problem for barn, men også følelsen av å være annerledes enn de andre barna, og det skal man ikke kimse ad.
mamut75 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #42 Skrevet 21. oktober 2007 Neida , jeg ser poenget ditt og jeg syntes egentlig ikke at for store forskjeller mellom folk er noe å direkte trakte etter . I forhold til det med barn som dør av sult og barn i norge som stenges ute fra de aktivitetene de fleste andre barn får være med på , så mangler jo også de barna i norge noe som kunne gjort livet deres rikere , men det er liksom mer kritisk at noen dør pga mat mangel , medisin mangel , forurensning/forgiftning etc enn at noen aldri kan være med på kino , holde bursdagsselskap , gi bort presanger , dra på kafe ol .
mysan Skrevet 21. oktober 2007 #43 Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Alt er relativt Væren, og samtlige av disse små barna vi snakker om er hovedpersonen i sine egne liv. Det skulle ikke være nødvendig å velge mellom dem heller. Endret 21. oktober 2007 av mysan
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå