Gjest Forvirret... Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 En mannlig bekjent av meg sa her en dag at "alle menn må innrømme at de blir litt tent og stiv i buksa når en seks-syvårig jente kommer med sensuelt blikk og oppfører seg seksuelt og ertende." Vær så snill si at han tar feil, og at de fleste menn ikke blir litt småtent av små barn? Eller vil de bare ikke innrømme det..?*grøss!*
Gjest Moncler Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 En mannlig bekjent av meg sa her en dag at "alle menn må innrømme at de blir litt tent og stiv i buksa når en seks-syvårig jente kommer med sensuelt blikk og oppfører seg seksuelt og ertende." Vær så snill si at han tar feil, og at de fleste menn ikke blir litt småtent av små barn? Eller vil de bare ikke innrømme det..?*grøss!* Tviler på at det gjelder flertallet nei. Barn oppfører seg da ikke seksuellt eller kommer med sensuelle blikk. Høres ut som denne gamle mannen prøver å forsvare seg selv med at alle andre også ha det sånn.
mamut75 Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 (endret) "alle menn må innrømme at de blir litt tent og stiv i buksa når en seks-syvårig jente kommer med sensuelt blikk og oppfører seg seksuelt og ertende." Dette er en av årsakene til at jeg er så forbanna imot å betrakte barn som seksuelle !!! Var i en annen tråd engang hvor jeg greide å irritere inntil flere fordi jeg ble sjokka over de som anså 8 åringer som seksuelle . JA barn har kanskje et forhold til sine egne kjønnsorganer , men det er styggfarlig å begynne å betegne dem som seksuelle fordi det kan blandes sammen med den voksen seksualitet . De pedofile sier jo nettop det at de opplever det som om barnet vil forføre dem , og at de mener at ungen (!!!) flørter med dem . De ser med andre ord på barn som om de har voksen seksualitet , og de som insisterer på å betegne små barn som seksuelle , hjelper å bygge opp under denne vrangforestillingen . Jeg er ikke mann , men har vanskelig for å tro at brorparten av alle hannkjønn syntes det er noe seksuelt opphissende med små barn . Endret 20. oktober 2007 av Væren75
Gjest Yoletta Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 For det første håper jeg du ga denne bekjenten din en lekse Og min mening er at alle som har slike syke tanker/seksuelle drifter burde vært kasterert å sendt til en øde øy. Så kunne de vært samlet. Og jeg tror heller ikke at menn flest har slike tanker.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Og min mening er at alle som har slike syke tanker/seksuelle drifter burde vært kasterert å sendt til en øde øy. Så kunne de vært samlet. Så du mener de bør straffes før de gjør noe galt? Det er mange pedofile som ikke begår overfrep mot barn nettopp fordi de vet at det ikke er riktig. Jeg synes heller de bør få respekt for at de klarer å styre seg. Fantasier går ikke ut over noen.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg er ikke mann , men har vanskelig for å tro at brorparten av alle hannkjønn syntes det er noe seksuelt opphissende med små barn . Ikke så små barn nei. Men det er klart at heterofile menn har seksuelle følelser overfor jenter som er kjønnsmodne, det ligger i alle dyrs natur for å sikre artens overlevelse. På den annen side så betyr ikke det at de gjør noe med det i praksis, ettersom det ikke er sosialt akseptabelt.
Gjest milkyway Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Dessuten føler jeg meg ikke vel i samme rom med en som sier "Hvis ei dame (ja, DAME) på åtte år kommer bort til deg.. nydelig blikk, fyldige lepper og seksualitet i blikket. Du kan jo ikke nekte for at det beveger seg i boxeren din? Alle menn har det jo sånn." En mannlig bekjent av meg sa her en dag at "alle menn må innrømme at de blir litt tent og stiv i buksa når en seks-syvårig jente kommer med sensuelt blikk og oppfører seg seksuelt og ertende." Vær så snill si at han tar feil, og at de fleste menn ikke blir litt småtent av små barn? Eller vil de bare ikke innrømme det..?*grøss!* Kjenner vi samme fyren eller?
Gjest Gutt26 Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 En mannlig bekjent av meg sa her en dag at "alle menn må innrømme at de blir litt tent og stiv i buksa når en seks-syvårig jente kommer med sensuelt blikk og oppfører seg seksuelt og ertende." Vær så snill si at han tar feil, og at de fleste menn ikke blir litt småtent av små barn? Eller vil de bare ikke innrømme det..?*grøss!* Denne fyren er pedofil. Noe de aller, aller fleste menn ikke er, tror jeg vel vi kan anslå uten større diskusjon. Han bare prøver å lure seg selv til å tro at han er normal. Det er bare pedofile som kan klare å tolke en 6-åring som"sensuell og ertende". Jeg synes det er utrolig rart at han i det hele tatt sa det høyt på den måten. Jeg er også litt småsjokkert over at voksne(?) kvinner tilsynelatende "lurer på" om alle menn er sånn. Men uansett tror jeg vi kan avkrefte det.
Gjest nobilian Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 En mannlig bekjent av meg sa her en dag at "alle menn må innrømme at de blir litt tent og stiv i buksa når en seks-syvårig jente kommer med sensuelt blikk og oppfører seg seksuelt og ertende." Vær så snill si at han tar feil, og at de fleste menn ikke blir litt småtent av små barn? Eller vil de bare ikke innrømme det..?*grøss!* *** Absolutt ikke, og tanken var faktisk helt fremmed inntil jeg leste dette her. Er langt fra en sånn som tror all nærhet til barn har med overgrep å gjøre, men her ble jeg satt ut. Med fare for å virke trangsynt eller hysterisk, en sånn fyr ville ikke fått komme nær mine barn om så helvete frøs til is.
Gjest StockDama Skrevet 20. oktober 2007 #10 Skrevet 20. oktober 2007 Usaklig og ekkelt.... Den mannen er pedofil. Ferdig med den saken. (Og nei, de fleste menn tenker nok ikke slik, tenker du slik om 7årige gutter?)
Gjest Piper Skrevet 20. oktober 2007 #11 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg spurte min mann om dette, og han så rart på meg og svarte at det IKKE var noe seksuelt med et lite barn i det hele tatt. Små¨barn har ikke sensuelle blikk, og han mente også at dette måtte være en person som prøvde å overbevise noen om at det var rett å se på barn på den måten.
Årets gjøk Skrevet 20. oktober 2007 #12 Skrevet 20. oktober 2007 En mannlig bekjent av meg sa her en dag at "alle menn må innrømme at de blir litt tent og stiv i buksa når en seks-syvårig jente kommer med sensuelt blikk og oppfører seg seksuelt og ertende." Vær så snill si at han tar feil, og at de fleste menn ikke blir litt småtent av små barn? Eller vil de bare ikke innrømme det..?*grøss!* Jeg tror han bare har en bisarr form for humor og ville provosere deg litt. Hvis han virkelig mener det er han syk, syk, syk.
Gjest Sniken (uinnlogget) Skrevet 20. oktober 2007 #13 Skrevet 20. oktober 2007 Altså, nå kan vi menn få reisning av utrolig mange rare årsaker, og ikke minst i pinlige situasjoner. Så om det skjer at en mann får reisning med barn i nærheten så betyr ikke det at mannen er pedofil. Skjer det derimot hver gang det er et barn i nærheten og mannen snakker i vendinger om at barnet har et sensuelt blikk eller forsøker å forføre mannen, ja da er det liten tvil om at dette er en unormal holdning. Det er slettes ikke vanlig at menn tenker slik nei!
Gjest Don Giovanni Skrevet 20. oktober 2007 #14 Skrevet 20. oktober 2007 En mannlig bekjent av meg sa her en dag at "alle menn må innrømme at de blir litt tent og stiv i buksa når en seks-syvårig jente kommer med sensuelt blikk og oppfører seg seksuelt og ertende." Vær så snill si at han tar feil, og at de fleste menn ikke blir litt småtent av små barn? Eller vil de bare ikke innrømme det..?*grøss!* Han tar feil. Men jeg har faktisk hørt det samme bli sagt av en psykologiprofessor. Det finnes til og med retninger innen psykologi som mener alle menn har fra naturens side et iboende, ubevisst og fortrengt ønske om å drepe sine egne sønner. Konklusjon: Mange sier mye dumt. Det blir ikke sant av den grunn. Fyren du kjenner er enten ute etter å provosere deg eller en pedofil.
Gjest Don Giovanni Skrevet 20. oktober 2007 #15 Skrevet 20. oktober 2007 Altså, nå kan vi menn få reisning av utrolig mange rare årsaker, og ikke minst i pinlige situasjoner. Så om det skjer at en mann får reisning med barn i nærheten så betyr ikke det at mannen er pedofil. Skjer det derimot hver gang det er et barn i nærheten og mannen snakker i vendinger om at barnet har et sensuelt blikk eller forsøker å forføre mannen, ja da er det liten tvil om at dette er en unormal holdning. Det er slettes ikke vanlig at menn tenker slik nei! Enig. Jeg vil til og med trekke det så langt som å si at man er ikke pedofil om man får reisning av et barn på fanget heller. Men den pedofile vil trykke barnet mot seg, de normale vil skyve det bort. Det fysiske trenger ikke bety noe som helst. Det er mange gutter som sliter med skyldfølelse fordi de ble harde og stive når storeøster, mamma eller pappa tuklet med dem. Jenter likeså når de blir våte under overgrep. Jeg kjenner jenter som blir steinkåte av å kjøre motorsykkel også, uten at jeg mistenker dem for å ville ha sex med eksosrøret av den grunn.
Gjest Britt Banditt Skrevet 20. oktober 2007 #16 Skrevet 20. oktober 2007 Kjenner vi samme fyren eller? Tenkte dette var din tråd jeg
Gjest Blondie65 Skrevet 20. oktober 2007 #17 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg må si at jeg er en slik avviker som dessverre ikke kan hjelpe for at foten min bare langer ut og sparker rett i ballene på menn som uttaler seg på den måten. Det er ren refleks, og det ligger i genene mine og kan ikke styres. Er jeg mannehater da ...?
katla Skrevet 20. oktober 2007 #18 Skrevet 20. oktober 2007 Har denne mannen barn selv? Eller er han i en situasjon der han kan komme til å være alene med barn? Isåfall ville jeg sagt fra til moren/foreldrene om det.... Han tar selvsagt helt feil. Barn flørter ikke med voksne, iallefall ikke på en seksuell måte. Jeg husker da jeg ble 11-12 år og voksne menn begynte å titte på meg at jeg syntes det var uhyggelig ekkelt... Og min egen seksåring vil gjerne være prinsesse i store, rosa kjoler, men ikke sexy forførerinne. Hørt noe så sykt. Må innrømme at jeg er litt med på den øde øy-tanken...
Gjest Yoletta Skrevet 20. oktober 2007 #19 Skrevet 20. oktober 2007 Så du mener de bør straffes før de gjør noe galt? Det er mange pedofile som ikke begår overfrep mot barn nettopp fordi de vet at det ikke er riktig. Jeg synes heller de bør få respekt for at de klarer å styre seg. Fantasier går ikke ut over noen. Bare det å tenke slikt er så vanvittig sykt at ja det mener jeg!
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #20 Skrevet 20. oktober 2007 Bare det å tenke slikt er så vanvittig sykt at ja det mener jeg! Jeg synes mennesker som deg er like skremmende som pedofile.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå