Gå til innhold

Stay ups for den trinne dame

Anbefalte innlegg

Gjest Helst anonym
Skrevet

Ikke er jeg trinn og ikke er jeg dame, men jeg har dame og hun er trinn. Og det liker jeg. En dag fikk hun for seg at hun skulle prøve stay ups fordi hun syntes det virket litt stiling. Største størrelse på Lindex ble innkjøpt (vet jeg nå) og prøvd en ettermiddag-kveld. Men. Og det er her jeg som mann kommer inn i bildet. Jeg stusset på at hun hele tiden dro i låret. Bevegelsen var ledsaget av "lyden av brun pakketape". Det var rett og slett komisk inntil jeg skjønte at hun faktisk syntes det var flaut at strømpene rullet ned av beina like forst som rullgardinet forsvinner opp. Da sa jeg, som den edle ridderen jeg er, "at pføy, stay ups i passe vidde er en enkel sak å få kjøpt. Det skal jeg fikse".

Det siste har jeg blitt mer usikkker på, særlig i en god kvalitet. Kan noen hjelpe meg med å redde æren. Eller kanskje like viktig, vise at jeg ønsker henne alt vel (for det gjør jeg).Hvor kjøper jeg stay ups med god vidde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BIB (Big is Beatutiful...), en egen avdeling i H&M og i Marina i Paleet i Oslo som er for overvektige kvinner.

Skrevet

hvor får man stay-ups til oss med veldig laaange ben da? Selvom jeg kjøper største størrelsen jeg finner, er det likevel ikke nok til at jeg får dratt den skikkelig opp....

Skrevet

Min personlige erfaring med stay-upsene til H&M er dårlig, de har bare holdt til en bruk før de begynner å gli ned.

De jeg liker best har jeg kjøpt på Cubus, tror der er Oroblu.

Gjest StoreSky
Skrevet

Tips:

tørre ben er viktig! Altså ikke noe lotion på bena når man skal ha stay ups.

Jeg har brukt HM sine, og det funker ok.

ps. hilsen trinn dame ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...