Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er smertefullt å høre DeLillos.

Jan Eggum er jeg også glad om jeg slipper.

Og en hel del andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja. Jeg gjør, veldig godt til og med.

Jeg kommer ikke på noen artister jeg mislkiker intenst, sikkert fordi jeg unngår å høre på dem. Er forresten ikke så begeistret for "De nye gitarkameratene" jeg heller.

Jammen godt vi har forskjellig smak ;) "Alarmen går" med Jan Eggum er den desidert verste sangen jeg hører .. Ellers er jeg enig med Brunhilde at det er veldig sjeldent jeg irriterer meg over musikk - jeg unngår heller å høre på enkelte artister .. som Jan Eggum ... og også Silje Nergaard som jeg heller ikke takler å høre en hel sang av ...

Skrevet

Odd Nordstoga er virkelig fæl..

Pluss Sissel Kyrkjebø og Herborg Kråkevik.

Klarer ikke skarringen til Kråkevik!

Gjest _Leela_
Skrevet (endret)

Ravi - får helt fnatt, vet at veldig mange liker han, men jeg takler rett og slett ikke det han gjør. Det blir bare feil i mine ører.

Endret av _Leela_
Skrevet

Jeg bare orker ikke Mary J. Blige ( er det sånt det skrives).

Hun har en forferdelig stemme og sangene hennes skal liksom være fulle av meninger, men er bare tull. Hele dama er overdrevet.

Jeg liker heller ikke Tone Damli Aaberget (er det sånt det skrives). Hun spiller mye på utseende, og har ikke kommet ut med et eneste sang som faktisk viser at hun kan synge. Alle hennes sanger er middelmådige på sitt beste og er glemt så snart hun er ferdig med å synge. Hun har ikke noe særlig stemme heller.

Rihanna - for et forferdelig stemme. Helt grusomt. Jeg har lyst å krype ut av huden når jeg hører den skrikete/nasale stemmen. Hun har i hvert falll ikke noe bra sang stemme.

Det er de jeg kom på nå. Kommer sikkert på flere etterhvert.

Gjest Borghild
Skrevet

Marion Ravn

Mariah Carey

Rihanna

All slags dænsebænd

Shakira

Skrevet

Jeg får hetta og må skru av når radioen bestemmer seg for å spille Gaute Ormåsen. (Måtte finne ut hva han het for å kunne skru av før musikken begynner...). Det er rett og slett så dårlig at jeg blir flau på hans vegne.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg syns det er værst når Gaute synger de sangene på dialekt jeg. Unnskyld meg men Hedmarks dialekt skal bare brukes på f.eks. Prøysen sanger, ikke sippete kjærlighetsviser som nesten høres ut som de er oversatt fra engelsk. (hjemme hos mine foreldre får jeg bare inn totenradioen, og la oss si det sånn at der er det mye Gaute, så jeg har inngående kjennskap ;) )

Ellers kan jeg virkelig ikke si at jeg misliker så mange artister dypt og inderlig, men som noen har nevnt, kan dette være fordi jeg unngår de.

Jeg ser at mange faktisk misliker artister som jeg liker, så det tyder på at vi er forskjellige, noe jeg tenker er veldig bra! Kjedelig hvis alle skulle høre på det samme...

Skrevet

Liker ikke Tone Damli, kjedelig stemme og grusomt kjedelige låter.

Jennifer Lopez, hun kan jo ikke synge! fælt, fælt.

Marion Ravn, for noe gnål.

Når James Blunt kommer på radioen MÅ jeg slå av. Jeg likte den første plata, men nå er han helt :spy:

Gjest Raptuza
Skrevet

Enig i at J-Los talent ikkje ligg i sangstemma....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...