snøfnugg Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Ofte er trådene om de vi liker av artister/sanger. Tenkte å ha en tråd om de vi ikke syns så mye om. Jeg greier ikke noe særlig av Beyonce. Det blir for mye hyl og skrik.Samme gjelder Mariah Carey. Jennifer Lopez blir for "nasal" /gneldrete. :klø: (om man kan si det sånn) Også greier jeg ikke Maroon 5. Syns sangeren har for lys stemme. Selvsagt er alle disse talentfulle. Enn du? Har du noen du bare ikke greier? Endret 19. oktober 2007 av snøfnugg
estrella Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Anette Olzon-hun liker jeg ikke så godt, men har vendt meg til henne siden jeg synst resten av bandet er utrolige(Nightwish) Må si meg enig med TS. Jeg liker heller ikke Beyonce, synst hun blir for mye(men jeg liker jeg faktisk en liten dose av Mariah og Jennifer ), men Maroon 5 kan gå å legge seg. Hmm.. Det er ganske mange jeg ikke liker egentlig, men jeg kommer kun på hvem jeg liker, det står helt stilt hvem jeg ikke liker edit:leif var på besøk.. Endret 19. oktober 2007 av estrella
Filur Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 James Blunt. Han sipper verre enn en fjortis med pms..
Gjest Pet Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 James Blunt. Han sipper verre enn en fjortis med pms.. Det er du ikke alene om å mene!
Gjest graceland Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Fordrar heller ikke James Blunt. Ellers synes jeg Cranberries og Smashing Pumpkins er fæle.
Gjest Frk Åberg Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Vil du jeg skal nevne alle? Anastacia Heidi Hauge De nye gitarkameratene Venke Knutson James Blunt, ja Celine Dion Mariah Carey Whitney Houston Lionel Richie Katie Melua Josh Groban Elvira Nikolaisen Snoop Dogg Christian Ingebrigtsen Marion Ravn George Michael Rihanna Tone Damli Aaberge Carola Enrique Iglesias Bryan Adams Aerosmith Erik Faber Chris Isaak Elton John (minus enkelte sanger fra 70-tallet) Sissel Kyrkjebø Mange av disse føler jeg nesten det blir litt selvsagt å nevne, men siden de faktisk selger, så er det nok ikke det. Vi har forskjellig smak. Det er også en hel haug til, men det var alt jeg klarte å komme på nå. Det er også mange aldri ville hørt på, men som jeg stiller meg mer nøytrale til.
Gjest Frysepulver Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Den verste er Shakira... Skrikete og nasal, vanvittig slitsomt å høre på henne. Er ikke så begeistret for Anastacia heller.
pilutta Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 James Blunt Maroon 5 Matchbox Twenty Jeg får angst av disse. Intetsigende, gneldrende og overspilte.
pilutta Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Glemte å si: ihjelsunget på Idol. Endret 21. oktober 2007 av pilutta
Kitsune Skrevet 21. oktober 2007 #11 Skrevet 21. oktober 2007 A. Fuentes gjør meg aggressiv! Det smerter meg igjennom buken og inn i ryggraden!
SnillMito Skrevet 21. oktober 2007 #12 Skrevet 21. oktober 2007 De nye gitarkameratene skulle jeg gladelig kjørt over med dampveivals uten å nøle.
Gjest Frk Åberg Skrevet 21. oktober 2007 #13 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg glemte visst å begrunne mine antipatier. Det skyldes stort sett at artistene er masete og/eller at musikken er veldig uoriginal på en ekstremt kjedelig måte. Josh Groban og Sissel Kyrkjebø har flotte stemmer, men kjedelig musikk. Med noen artister med store stemmer, virker det som om det er det eneste satsningsområdet fra plateselskapets side. Selve musikken kommer i andre rekke. Har også store problemer med alt som smaker klissete. En god kjærlighetssang fremkaller fine følelser uten at jeg får lyst til å finne fram fingeren. "Less is more" passer å bruke her. Glemte visst også å nevne Shania Twain.
Gjest Advena Skrevet 21. oktober 2007 #14 Skrevet 21. oktober 2007 Får ta de jeg kommer på: Jennifer Lopez - pelsbruker, diva og mye skrål Rihanna - virker høy på pæra Beyonce - pelsbruker, diva og mye skrål Gåte - takler bare ikke musikken Sean Paul (?) - kan dette egentlig kalles musikk? De fleste fra Idol Enrique Iglesias - sytesanger De derre nye Gitarkameratene - *grøss* Justin Timberlake - blitt veldig høy på pæra Mariah Carey - litt for mye skrål Men, dette er bare min mening og oppfatning, shø.
Kylling Skrevet 21. oktober 2007 #15 Skrevet 21. oktober 2007 Westlife - FY F for noe MØKK! Bon Jovi - Fælt, fælt, fælt "Gitarkameratene" - Herper fine sanger. FY! Shania Twain - Skrål som er jævlig å høre på Maroon 5 - Samme som ovenfor Evanesence - Drittmusikk som er gnålete og vondt å høre på. Det var de jeg kom på i farta.
Gjest Tulipa Skrevet 21. oktober 2007 #16 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg synes det meste er hørbart - selvom enkelte artister holder i små doser ... men det er èn artist jeg ikke klarer .. Jan Eggum .. hjelpe trøste - men er det virkelig noen som liker musikken hans?
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #17 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg synes det meste er hørbart - selvom enkelte artister holder i små doser ... men det er èn artist jeg ikke klarer .. Jan Eggum .. hjelpe trøste - men er det virkelig noen som liker musikken hans? Jeg liker Jan Eggum, jeg. Ikke alle sangene selvsagt, men en del av dem. Syngedamer kan jeg ikke fordra. Som Celine Dion, Mariah Carey, Whitney Huston, og ligende.. Masse hyling om sippete og klissete temaer. Hutre.. Det samme gjelder synge"menn" som også bare synger klissete kjærlighetssanger.
Anglofil Skrevet 22. oktober 2007 #18 Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Marion Ravn. Takler ikke dama. Har flott stemme, for all del, men hun virker veldig usympatisk i mine øyne som gnåler for mye og prøver å bli en sånn ny Britney-berte. Ellers får jeg nesten litt angst når Westlife synger gamle Sinatra-låter. For ikke å snakke om de nye gitarkameratene.(..) Mvh Yvonne Endret 22. oktober 2007 av yvonne
Gjest lillebøll Skrevet 22. oktober 2007 #19 Skrevet 22. oktober 2007 Shania Twain gjør meg voldelig.
Brunhilde Skrevet 22. oktober 2007 #20 Skrevet 22. oktober 2007 Jan Eggum .. hjelpe trøste - men er det virkelig noen som liker musikken hans? Ja. Jeg gjør, veldig godt til og med. Jeg kommer ikke på noen artister jeg mislkiker intenst, sikkert fordi jeg unngår å høre på dem. Er forresten ikke så begeistret for "De nye gitarkameratene" jeg heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå