Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha nye bukser, billige. Lurer på loyal fra H&M er noe særlig eller penger rett ut vinduet? Går de mye ut, sånn at det lønner seg å kjøpe den trang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Må ha nye bukser, billige. Lurer på loyal fra H&M er noe særlig eller penger rett ut vinduet? Går de mye ut, sånn at det lønner seg å kjøpe den trang?

Har selv en av disse loyal buksene fra h&m, den jeg har synes jeg nesten er litt høy i livet. Selve buksa er helt grei (kjøpte den da jeg måtte ha en ny bukse ellers hadde jeg få å velge imellom), men har ikke brukt den så altfor mye. Ja, den blir litt større etter bruk, men synes ikke de går ut mer enn normalt nesten..

Gjest Frk. Grønn
Skrevet (endret)

Loyal er den modellen som passer meg best av H&M-buksene. Går kanskje litt ut, men så går den jo inn igjen under vask, så det er ikke noe problem, synes jeg. Synes høyden i livet er passe også. Ikke for lav, og ikke for høy (Hater bukser som nærmer seg navlen min :fnise: ). Det lureste er kanskje å prøve ut modellen i en butikk.

Her får du forresten informasjon om de ulike &denim-modellene til H&M.

Endret av Frk. Grønn
Skrevet
Loyal er den modellen som passer meg best av H&M-buksene. Går kanskje litt ut, men så går den jo inn igjen under vask, så det er ikke noe problem, synes jeg. Synes høyden i livet er passe også. Ikke for lav, og ikke for høy (Hater bukser som nærmer seg navlen min :fnise: ). Det lureste er kanskje å prøve ut modellen i en butikk.

Jeg har samme erfaring som Frk Grønn. De utvider seg bittelitt, men absolutt ikke mye.

Jeg kjøper nesten alltid loyal når jeg skal ha bukser og liker dem veldig godt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...