estrella Skrevet 19. oktober 2007 #1 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hva bruker dere å gjøre når dere pynter? Jeg lurer på hva jeg kan gjøre når det nærmer seg juletider, når det kommer til å pynte Hvor mye pleier sånne stjerner å koste(de som henger i vinduet:P)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 21. oktober 2007 #2 Del Skrevet 21. oktober 2007 Stjerner koster fra en 100-lapp og oppover, vil jeg tro. Jeg har en i tre som kostet 500,- for 15 år siden, men det var jo en billig investering i og med at den er like fin fremdeles. Jeg pynter litt i førjulstida. Adventsstake og fat med svibler, kuler og stearinlys kommer frem til første søndag i advent, da henger jeg også opp julegardiner og lys i vinduene. Ellers pynter jeg ikke noe før lille julaften, da kommer resten av pynten og treet frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 21. oktober 2007 #3 Del Skrevet 21. oktober 2007 Siden vi nettopp har flytta vet jeg ikke helt sikkert hvordan jeg gjør det i år. Men siden vi har mange flotte vinduer tenkte å pynte de tre ut mot veien med stjerne i midten, også to syvarmete lysestaker i hvert av sidevinduene. Gjerne også noe blomster og nisser. De andre stuevinduene tenkte jeg å bruke til julevindu der jeg og prinsen kan pynte litt hver dag. Kanskje lage vindustegninger ol. Jeg pynter ikke noe før første desember/første søndag i advent, og i år kommer begge de to på den første helgen, så det blir nok litt pynt da. Så tar vi det litt etterhvert. Juletreet kommer opp enten lille julaften eller dagen før (lørdagen) spørs hvilken dag jeg må jobbe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 21. oktober 2007 #4 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg pynter første helgen i desember. Da kommer dørkransen på døren (skal bytte den ut i år med en annen fra min mor). Videre har jeg røde stearinlys, noen hjerter jeg kjøpte for noen år siden + at jeg har planer om å kjøpe en nisse eller fler på Smart Club. Har ikke så stort hus, så blir ikke så mye. Juletre gidder jeg ikke. Feirer hos foreldrene mine og pynter der sammen med dem lille julaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå