Arwen Skrevet 7. april 2003 #1 Del Skrevet 7. april 2003 Er det noen her som har vært i Torremolinos? Vet at det er veeeldig charter-syden, men lurer på om det er noen fine steder i nærheten det er verdt å se. Alle tips tas imot med stor takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. april 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 9. april 2003 Er det virkelig ingen som har vært der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2003 #3 Del Skrevet 9. april 2003 Når du er på de traktene, syns jeg du bør ta deg en en tur til Gibraltar! Jeg syns det var veldig fint der - en passende dagstur! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murvel Skrevet 12. april 2003 #4 Del Skrevet 12. april 2003 Nå begynner det å bli lenge siden jeg var der, men jeg trivdes utrolig godt. Det er (var iallefall) et lokaltog som går fra Malaga og sørover langs kysten, iallefall til Marbella. Kjempekoselig tur. Gibraltar må besøkes. En times busstur unna Torremolinos finnes det en koselig liten hvitmalt by som heter Mijas. God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. april 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 13. april 2003 Takk for tips 8) Gleder meg til sol og sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå