Aurela Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Hei! Har tenkt på tidligere å kjøpe gammeldags barbersett til kjæresten min, men mamma mente "stakkars gutt, skal han få det", så det ble aldri noe av.. I dag snakket vi litt om løst og fast, og det kom frem at det ønsker han seg egentlig, men finner det ingen steder.. Så, er det noen som vet hvor man får kjøpt det, fortrinsvis ikke i nettbutikker.. Hvordan ligger det i pris.. Takker og bukker for svar :bukke:
Gjest Gillian Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Noe sånt som dette? http://www.badegleder.com/til_han.html Kr. 499,-
Aurela Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2007 Noe sånt som dette? http://www.badegleder.com/til_han.html Kr. 499,- Ja, akkuratt sånn!! (Men bare litt billigere da )
Amalie_85 Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Husker jeg så det på en bruktbutikk(antikkhandler) rett før Halden for noen uker siden, men om de har det lengre vet jeg ikke! Men jeg ville hvertfall sett på sånne steder!
Gjest HB Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 De jeg har sett på parfymerier koster fort en 1200 - 1400,-. Body Shop har helt ordinær barberkost og en barberkrem som etter mannens uttalelser er mye bedre enn barberskum. Kremen koster ca. 150,- (veldig drøy) og kosten tror jeg kostet en hundrings. Men så veldig spennende utseende er det ikke på kosten... Hilsen Lille meg
Aurela Skrevet 30. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2007 De jeg har sett på parfymerier koster fort en 1200 - 1400,-. Body Shop har helt ordinær barberkost og en barberkrem som etter mannens uttalelser er mye bedre enn barberskum. Kremen koster ca. 150,- (veldig drøy) og kosten tror jeg kostet en hundrings. Men så veldig spennende utseende er det ikke på kosten... Hilsen Lille meg På parfymeri i nærheten får jeg ned i 700 kr, men syntes det blir for dyrt Hadde endelig bestemt meg for å kjøpe Body Shop sin, selv om det bare er kost og skum. Men de var utsolgt :( Håper de får inn før jul/evt ikke er utsolgt andre steder :(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå